سامان صفاری به خانه امن پیوست؛ سریالی با موضوع جاسوسی و امنیتی

سامان صفاری به خانه امن پیوست؛ سریالی با موضوع جاسوسی و امنیتی

سامان صفاری به جمع بازیگران سریال «خانه امن» به تهیه کنندگی ابوالفضل صفری و کارگردانی احمد معظمی پیوست.

به گزارش پایگاه خبری گلونی و به نقل از روابط عمومی این سریال که نویسندگی آن را حسین تراب نژاد برعهده دارد، پیش از این حمیدرضا پگاه و سیما تیرانداز هم مقابل دوربین «خانه امن» رفته‌اند.

سامان صفاری که با «شیار ۱۴۳» به شهرت رسید تابه حال در فیلم و سریال‌های مختلفی چون «سقوط آزاد»، «دلدادگان»، «پارادایس» و «سامورایی در برلین» به ایفای نقش پرداخته است.

«خانه امن» نیز در طول چند ماه گذشته تا به حال در شهرهای مختلف کشور تصویربرداری شده و پروژه ای سنگین در ژانر امنیتی جاسوسی است.

عوامل ساخت این سریال که پیش از این با «سارق روح» به سراغ فرقه‌های انحرافی رفته بودند و در «ترور خاموش» مباحث مافیایی موادمخدر را افشا کرده بودند، حالا در «خانه امن» روی موضوعات جاسوسی و امنیتی دست گذاشته اند و به تهدیدات داعش و چگونگی طراحی کشورهای غربی و کمک‌های مالی منطقه‌ای به این گروه تروریستی می‌پردازند.

سامان صفاری اولین بار در سال ۱۳۸۹، هنگامی که ۲۳ ساله بود، به پیشنهاد یکی از دوستانش بنام نیما جاویدی در فیلم کوتاه قیلوله بازی کرد که جایزه بهترین فیلم آسیا را در جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران از آن خود کرد. بعد از تجربه در آن فیلم کوتاه با علیرضا امینی آشنا شد و به پیشنهاد وی در سریال سقوط آزاد (سال ۹۰) بازی کرد.

نرگس آبیار چهره او را در فیلم سقوط آزاد دید و از او برای بازی در فیلم شیار ۱۴۳ در نقش یونس میرجلیلی دعوت به عمل آورد که چهره اش را در کنار بازیگرانی همچون مریلا زارعی و گلاره عباسی شناخته تر نمود.

وی همچنین در سریال سایه بان شبکه دو سیما، نقش کوتاهی را ایفا کرد. صفاری پس از آن، به بازی در سریال دلدادگان به کارگردانی منوچهر هادی پرداخت که از شبکه سه سیما پخش می‌شد. او از شخصیت‌های اصلی این سریال بود.

پایان پیام

کد خبر : 150874 ساعت خبر : 1:55 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=150874
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات