فاصله گذاری اجتماعی در دوران کرونا؛ با عشق و محبت این فاصله‌ها را پر کنیم

فاصله گذاری اجتماعی در دوران کرونا؛ با عشق و محبت این فاصله‌ها را پر کنیم

به گزارش پایگاه خبری گلونی و به نقل از یونیسف: امروزه از میلیون‌ها نفر در سراسر دنیا خواسته شده تا «فاصله اجتماعی» را رعایت کنند و به این ترتیب از انتشار ویروس کرونا جلوگیری کنند. به کودکان و خانواده‌ها گفته می‌شود که در خانه بمانند، به همه توصیه می‌شود که با هم دست ندهند، غذای‌شان را با هم تقسیم نکنند و حتی نزدیک هم نشوند.

فاصله گذاری اجتماعی

به نظر کار بسیار سختی است. طبیعی است که بخواهیم عشق خود را با در آغوش کشیدن دیگران نشان دهیم یا در جامعه شانه به شانه هم بایستیم.

ولی یکی از بهترین کارهایی که می‌توانیم در حال حاضر و در میان این همه‌گیری انجام بدهیم تا به دیگران نشان دهیم چقدر برایمان مهم هستند، این است که از هم دور بایستیم.

چراکه حتی اگر خودمان جوان و سالم هستیم، می‌توانیم به راحتی ویروس را به دیگران انتقال دهیم، و این کار باعث به خطر افتادن جان کسانی که ضعیف‌تر و آسیب‌پذیرتر هستند می‌شود.

بیماری کرونا بسیار مسری است ولی به همان نسبت مهربانی ما انسان‌ها به یکدیگر هم مسری است؛ ما باید مواظب هم باشیم، پس هر حرکت هرچند کوچک به نشانه احترام به حقوق دیگران در جامعه اهمیت دارد.

بنابراین به جای دست دادن، ما از دور برای هم دستمان یا سرمان را تکان می‌دهیم. مترو و اتوبوس‌های شلوغ سوار نمی‌شویم و تا جایی که می‌توانیم پیاده می‌رویم.

حداقل یک متر از دوستانمان، همکاران و همسایه‌های‌مان فاصله می‌گیریم و یا با تلفن احوالپرسی می‌کنیم. و هر بار که یکی از این کارها را انجام می‌دهیم، نشان می‌دهیم که چقدر همه برایمان مهم هستند و الگویی برای اطرافیان می‌شویم.

ما انتخاب می کنیم که دورتر باشیم و فاصله میان‌مان را با محبت پر می‌کنیم. شما چطور؟ آیا فاصله اجتماعی را رعایت می کنید؟

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محافظت از خود و کودکان‌تان در مقابل ویروس کرونا به صفحه «بیماری ویروس کرونای  ۲۰۱۹» در صفحه ما مراجعه کنید.

پایان پیام

کد خبر : 153007 ساعت خبر : 3:45 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=153007
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات