ساخت فیلم و سریال در دوران کرونا باید متوقف شود اما در ایران انگار نه انگار

ساخت فیلم و سریال در دوران کرونا باید متوقف شود اما در ایران انگار نه انگار

به گزارش پایگاه خبری گلونی در حال حاضر در سراسر دنیا، دست کم در کشورهایی که شیوع کرونا شدت گرفته است پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی متوقف شده است. چون این ویروس نشان داده نه با کسی شوخی دارد و نه پیر و جوان می‌شناسد.

ساخت فیلم و سریال در دوران کرونا

وضعیت فیلمبرداری و ضبط پروژه‌های تصویری به این صورت بوده که عده‌ی زیادی از افراد در محل مشخصی حضور دارند. از کارگردان و عوامل پشت صحنه بگیرید تا بازیگران.

سر هر پروژه تلویزیونی و سینمایی دست کم ۵۰ نفر حضور دارند که ناقل بودن هر کدام از آن‌ها می‌تواند عواقب خیلی بدی به دنبال داشته باشد.

در کشور ما اما هنوز فیلمبرداری برخی از فیلم‌ها و سریال‌ها، حتی با امتناع از حضور از سوی برخی بازیگران ادامه دارد. تا آن‌جایی که خبرهایی از ابتلای دو نفر از عوامل یک پروژه تلویزیونی گزارش شده است.

این شرایط که به وجود آمده شرایط خاصی است و گمان نکنم تاخیر یک یا حتی دو ماهه برای فیلمبرداری این کارها چندان بحرانی و غیرممکن باشد.

تلویزیون در حال حاضر مردم را به خانه ماندن دعوت می‌کند در حالی که هنوز بعضی از عوامل این رسانه‌ها بدون توجه به کارشان ادامه می‌دهند.

ساختن فیلم و سریال هم باید مانند خیلی از مشاغل دیگر مشمول ممنوعیت شود چون گویا برخی کارگردانان و تهیه‌کنندگان هنوز این قضیه را جدی نگرفته‌اند. و برخی از عوامل را در تنگنا قرار می‌دهند که کارشان را ادامه دهند.

صدا و سیما هم در این میان موظف است بخشی از بودجه خود را به این پروژه‌ها اختصاص دهد تا بتوانند پس از مساعد شدن شرایط از نو کارشان را آغاز کنند.

اما کار کردن در این شرایط نه تنها خوب نیست بلکه عواقب فوق‌العاده خطرناکی به دنبال خواهد داشت.

پایان پیام

کد خبر : 153662 ساعت خبر : 2:11 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=153662
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات