تالاب‌های پلدختر پاکسازی شدند

اولین پاکسازی طبیعت سال ۹۵ با مشارکت تشکلات زیست محیطی پلدختر انجام شد.
به گزارش پایگاه خبری گلونی، مهندس امیری‌نژاد رئیس اداره محیط زیست پلدخت گفت: تالاب‌های ولیعصر شهرستان پلدختر استان لرستان از وجود زباله و پسماند پاکسازی شد. در این برنامه که توسط اداره محیط زیست و شهرستان و همکاری شبکه بهداشت و مشارکت بسیجیان پایگاه مقاومت شهید موسوی، دهیاری روستای ولیعصر و جمعی از اهالی منطقه  صورت گرفت پیرامون تالاب‌های ولیعصر از زباله و پسماند پاکسازی گردید.

آقای مهندس امیررضا محمدی‌نژاد مسئول محیط زیست در این برنامه بیان داشتند اهمیت حفظ محیط زیست امروزه بر کسی پوشیده نیست و همه ما باید تلاش کنیم تا محیط پیرامون خود را حفظ کنیم تا محیط پاکی داشته باشیم که مردم در آن تفرج داشته و سلامت محیط و جامعه حفظ گردد.
آقای مهندس کرم جودکی معاون شبکه بهداشت پلدختر نیز فرهنگ‌سازی را جهت جلوگیری از آلودگی محیط ضروری دانسته و تأکید نمودند شایسته است برای طبیعت گردی و تفریح زباله‌های خود را در طبیعت رها ننماییم.
آقای علی زینی‌وند دهیار روستای ولیعصر هدف از مشارکت در این برنامه را پاکسازی و زیبایی تالاب‌ها دانست که آیندگان نیز از آن استفاده نمایند و حفظ طبیعت برای حفظ سلامتی با اهمیت می‌باشد.
آقای آرش زینی‌وند فرمانده پایگاه شهید مؤمنی روستای ولیعصر با اشاره به اینکه به عنوان دوستدار محیط زیست در این برنامه مشارکت داشته تا محیط پیرامون تالاب‌ها را پاکسازی نمایند.
امیر ستاری از شرکت‌کنندگان در این برنامه نیز خواستار توجه بیشتر تفرج‌کنندگان از طبیعت به محیط خود شده و از عموم خواستند در طبیعت‌گردی چیزی از خود به جا نگذارند به ‌جز فیلم و عکس‌های زیبایی که از طبیعت تهیه می‌کنند و زباله‌های خود را در طبیعت رها ننمایند.
لازم به ذکر است در این برنامه که با حضور ادارت محیط زیست، شبکه بهداشت، پایگاه مقاومت بسیج شهید موسوی و دهیاری و اهالی روستای ولیعصر شهرستان پلدختر برگزار شد زباله تالاب‌های ولیعصر پلدختر جمع‌آوری و توسط ماشین حمل زباله به محل دفن زباله منتقل و دفن گردیدند.

پایان پیام

کد خبر : 15996 ساعت خبر : 1:51 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=15996
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات