فیلم الاغی که از دیدن رفیقش احساساتی می‌شود

فیلم الاغی که از دیدن رفیقش احساساتی می‌شود

به گزارش پایگاه خبری گلونی همه معتقدیم موجوداتی که از کرونا سود کردند حیوانات بودند. آن‌ها که بدون مزاحمت‌های انسان‌ها به روال طبیعی زندگی خود برگشته‌اند و از نبود انسان در طبیعت و سفر نرفتن و در خانه ماندن آن‌ها لذت می‌برند.

تصاویر و فیلم‌های بسیاری هم منتشر شد که نشان می‌داد حیوانات از اینکه کرونا آمده و انسان‌ها نمی‌توانند مانند سابق در جهان آقایی کنند، چه کیفی می‌کنند.

اما نمونه‌های معدودی هم هستند که این نظریه را نقض می‌کنند. نمونه‌اش همین ویدیو که در زیر می‌بینیم.

فیلم الاغی که احساساتی شد

نماشای گلونی را دنبال کنید

در بین ما انسان‌ها که جز خودمان هیچ موجودی را لایق زندگی روی کره زمین نمی‌دانیم هستند انسان‌هایی که به حیوانات عشق می‌ورزند و به آن‌ها محبت می‌کنند.

در بین حیواناتی هم که عقل و خرد چندانی ندارند، هستند حیواناتی که این عشق و محبت را از سوی انسان درک می‌کنند و برایش ارزش قائل‌اند.

الاغ داخل این ویدیو پس از آنکه چند ماهی از رفیق انسان خود به دلیل کرونا دور بوده، حالا او را می‌بیند و واکنشی احساسی نشان می‌دهد.

این ویدیو در توئیتر حسابی بازنشر شده است و کاربران در مورد آن نظرهای بسیاری نوشتند اما همگی موافق این موضوع هستند که انسان و حیوان می‌توانند آنقدر خوب و مسالمت‌آمیز کنار یکدیگر زندگی کنند که حتا دل‌شان برای هم تنگ شود و نبود یکدیگر را نتوانند تحمل کنند. یا اینطور بعد از دیدار مجدد احساساتی شوند.

اما خب این موارد تعدادشان کم است و ما بیشتر شاهد انسان‌های ظالمی هستیم که به حقوق حیوانات احترام نمی‌گذارند و حیواناتی را می‌بینیم که از انسان می‌ترسند و حاضر نیستند لحظه‌ای کنار این موجود بمانند.

این قهری که بین ما اتفاق افتاده است روزی باید به آشتی مبدل شود. آن روز کی فرا می‌رسد؟

پایان پیام

کد خبر : 163956 ساعت خبر : 9:24 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=163956
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات