کارگاه آموزشی آنلاین برای آموزش نحوه صحیح اطفای حریق جنگل‌ها

کارگاه آموزشی آنلاین برای آموزش نحوه صحیح اطفای حریق جنگل‌ها

پایگاه خبری گلونی راضیه حسینی: مهم‌ترین اصل در حادثه، برای کسانی که می‌خواهند کمک‌رسانی کنند این است که دانش و آگاه‌ی‌های لازم را درباره شرایط موجود و نوع کمک‌رسانی داشته باشند.

وقتی شخصی بدون هیچ‌گونه اطلاعات و آگاهی اقدام به رفتن در محل حادثه کند می‌تواند باری بر دوش امدادرسانان باشد و با خطرات بسیاری مواجه می‌شود.

کارگاه آموزشی آنلاین

برای شرکت در این کارگاه‌ها به ما ایمیل بزنید

پایگاه خبری گلونی اقدام به راه‌اندازی کارگاه‌هایی به صورت آنلاین کرده است تا شیوه درست و اصولی اطفای حریق در جنگل‌ها را آموزش دهد.

افرادی که در این باره تجربه دارند و آموزش لازم را دیده‌اند از شیوه‌های صحیح اطفای حریق می‌گویند و دوست‌داران محیط زیست هم می‌توانند از تجربیات آنها استفاده کنند.

سایر ویدیوها در آپارات گلونی

دانش و اطلاعاتی که با به دست آوردن آن می‌توانید در شرایط خطر مفید واقع شوید و در حالی‌که جان درختان و طبیعت را نجات می‌دهید از سلامت خود نیز مراقبت کنید.

این کارگاه‌ها به صورت آنلاین برگزار می‌شوند و شما می‌توانید به راحتی در آنها شرکت کنید و اطلاعت بسیار مفیدی به دست آورید.

افرادی در این کارگاه‌ها آموزش می‌دهند که تجربیات زیادی درزمینه اطفای حریق جنگل‌ها داشته‌اند و از نزدیک خطرات این کار را درک کرده و می‌توانند آموزش‌های مفیدی در اختیار عموم مردم قرار دهند.

آموزش‌هایی که شاید جایی بتواند جان یک درخت را نجات دهد. خطر همیشه در کمین درختان و جنگل‌ها هست. آتش‌هایی که گاه و بی‌گاه بر اثر غفلت افرادی به جان درختان می‌افتد و ممکن است جنگلی را نابود کند.

میان شرکت در انواع کارگاه‌های مجازی مختلف و جذاب، این کارگاه را هم از دست ندهید.

آموزش نجات طبیعت می‌تواند بسیار جذاب باشد وقتی فکر کنید که شما جان حیوانی را نجات خواهید داد که زندگی‌اش به جنگل بسته است و بدون این وسعت زیبا و سرسبز وجود نخواهد داشت.

و البته ما هم بدون جنگل‌ها و صدای زیبای پرندگانی که لابلای شاخ و برگ‌های درختان آواز می‌خوانند دوام نمی‌آوریم.

پایان پیام

کد خبر : 165402 ساعت خبر : 9:37 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=165402
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات