سام درخشانی تقاص علی ضیاء را پس می‌دهد

خبر اول امروز را با فوتبال شروع می‌کنیم. برانکو گفته است: «از حضور نداشتن ۲ استقلالی در ترکیب اصلی تعجب کردم!» منظور برانکو جابر انصاری و یعقوب کریمی است. البته گویا بسیاری از پیشکسوتان استقلال و کارشناسان فوتبال هم در تعجب هستند جز آقای مظلومی.

خبر دوم درباره ازدواج دختر فوق‌ لیسانس با یک اعدامی است که حالا تیتر برخی روزنامه‌ها شده است. این دختر که مهر پسر به دلش نشسته است قصد دارد با این پسر ازدواج کند و از خانواده مقتول رضایت بگیرد و دیه ۵۰۰ میلیونی شوهرش را هم با کمک مردم بدهد. این خبر را آوردم تا بگویم که برخی هم نگاه‌شان به دنیا این‌طوری است. مصاحبه‌ این دختر را بخوانید تا ببینید در کلام این دختر چقدر احساس خوب و امید و آرزو وجود دارد.

خبر سوم درباره فیلم «من سالوادور نیستم» است. خواستم بگویم که اگر این فیلم را ندیده‌اید بدانید که فیلم فقط عطاران دارد.

خبر بعدی درباره حمله پرسپولیسی‌ها به سام درخشانی است. سام درخشانی در برنامه زنده شبکه سه بعد از بازی شهرآورد از کلمه لنگی استفاده کرد و خشم هواداران قرمز را برانگیخت و آنها هم با الفاظ رکیک به اینستاگرام او یورش بردند. البته تحقیقات نشان می‌دهد که قرمزها قصد دارند تا ممنوع‌التصویر کردن درخشانی پیش بروند و همان بلایی را سرش بیاورند که آبی‌ها سر علی ضیاء آوردند. خلاصه که فعلا داستان داریم.

خبر پنجم درباره حضور ۴۵ میلیونی ملت در تلگرام است. بله ۴۵ میلیون نفر شدیم. البته دور از جان شما ۴۵ میلیون نفر هستیم نه ۴۵ میلیون آدم. چون اگر همه آدم بودیم که در اینستاگرام سام درخشانی این اتفاق نمی‌افتاد.

و خبر آخر درباره کمدی است. حوزه هنری گفته است: «حوزه هنری به تولید فیلم کمدی پاک ورود می‌کند.» بالاغیرتا هر چه می‌سازید لطفا بانمک بسازید و خنده‌دار. پیام هم نداشت نداشت ولی شاد باشد.

باقی بقای‌تان

رضا ساکی – خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

پایان پیام

کد خبر : 16573 ساعت خبر : 0:09 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=16573
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات