۵ روز شاد بهاری در انتظار کودکان

نخستین جشنواره سلامت و هنر هفته اول اردیبهشت ماه در فرهنگ‌سرای نیاوران برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، نخستین جشنواره سلامت و هنر ٣ تا ٧ اردیبهشت ماه توسط گروه سلامت و هنر دانشگاه علوم پزشکی تهران با همکاری بنیاد آفرینش‌های هنری  نیاوران و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در فرهنگ‌سرای نیاوران تهران برگزار می‌شود.

بهاره جهاندوست، دبیر این جشنواره با اعلام این خبر گفت: گروه سلامت و هنر دانشگاه علوم پزشکی تهران اردیبهشت ١٣٩۴ رسماً آغاز بکار کرد و امسال در اولین سالگرد تشکیل این گروه جشنواره‌ای ویژه کودکان برگزار می‌شود و طی ۵ روز برنامه‌های مختلفی از جمله اجرای نمایش، موسیقی، مسابقه و بازی‌های گروهی در فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد که هدف آن ارتقای آموزش کودکان در حوزه سلامت و روحیه بخشی به کودکان بیمار در قالب‌های مختلف هنری است.

وی افزود: نمایشگاهی از آثار تصویرسازی کودک از بیش از ١١٠ تصویرگر نیز در گالری شماره ٢ فرهنگسرای نیاوران در طول مدت جشنواره سلامت و هنر برپا خواهد بود.

به گفته دکتر نیما رضایی، رئیس این جشنواره، ۵ اردی بهشت ماه در حاشیه جشنواره هنر و سلامت، دومین دوره مسابقات جام جهانی کوچک فوتبال نیز در مرکز طبی کودکان تهران برگزار خواهد شد و تیم‌هایی از کودکان بیمار این بیمارستان با تیم هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی تهران، تیم دانشمندان یک درصد برتر جهان، تیم هنرمندان صداوسیما و تیم پیشکسوتان فوتبال ملی به رقابت خواهند پرداخت. این دوره از مسابقات نمادین با هدف حفظ و ارتقای نشاط و روحیه کودکان بیمار برای دومین سال پیاپی با همکاری گروه سلامت و هنر، دانشگاه علوم پزشکی تهران، مرکز طبی کودکان، شبکه جهانی آموزش و پژوهش (USERN) و خانه فوتبال ایران برگزار می‌شود.

نخستین جشنواره سلامت و هنر سوم اردیبهشت ماه از ساعت ١٧ با حضور جمعی از کودکان کار و متولیان حوزه سلامت و هنر در فرهنگسرای نیاوران افتتاح خواهد شد و مراسم اختتامیه آن روز ٣شنبه ٧ اردیبهشت ماه از ساعت ١٨ تا ٢٠ در سالن اصلی این فرهنگسرا برگزار می‌شود. همچنین علاوه بر تهران در تعدادی از بیمارستان‌های کشور نیز برنامه‌های ویژه‌ای از جمله جشن و بازی برای کودکان بیمار از سوی گروههای داوطلب و خیریه برگزار خواهد شد.

علاقمندان و گروههای مختلف برای همکاری و شرکت در نخستین جشنواره سلامت و هنر می‌توانند با گروه سلامت و هنر دانشگاه علوم پزشکی تهران به شماره ۶۶۵٧۶۵٧٣ و ٠٩٣٣١٧۶٩٧٢٩ تماس حاصل نمایند.

پایان پیام

کد خبر : 16577 ساعت خبر : 1:22 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=16577
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات