مجوز افزایش قیمت ۲۰ درصدی کالاهای تولیدی صادر شد

مجوز افزایش قیمت ۲۰ درصدی کالاهای تولیدی صادر شد

به گزارش گلونی سرپرست وزارت صمت اعلام کرد که سازمان حمایت مجوز افزایش قیمت ۲۰ درصدی کالاهای تولیدی نسبت به سال گذشته را صادر کرده است.

مجوز افزایش قیمت

بالاخره دستورات مختلفی که آقای رئیس جمهور برای مهار قیمت‌ها صادر کردند و تلاش شبانه‌روزی مسئولین به ثمر نشست و وزارت صمت با افزایش بیست درصدی قیمت‌ها موافقت کرد.

ما مردم نمی‌دانیم با چه زبانی از شما مسئولین عزیز که بی‌وقفه در تلاش برای مطلوب کردن شرایط زندگی ما هستید تشکر کنیم. این تلاش باعث شده تا عوض شصت، هفتاد درصد فقط بیست درصد به قیمت‌ها اضافه شود.

بیست درصد هم که چیزی نیست ما هیچ مشکلی با این افزایش قیمت نداریم، یعنی اگر بالاتر می‌رفت هم مشکلی نداشتیم، در واقع با حقوق کارمندی و کارگری و بدون داشتن دوستانی که حاضرند یک قسمت از تهران را به نام‌مان کنند، در هر صورت توانایی خرید کالاهای تولیدی را نداریم حالا می‌خواهد بیست درصد گران شود یا شصت درصد.

هرچند می‌دانیم این بیست درصد هم ثبات نخواهد داشت و باز هم عده‌ای این وسط گران‌تر می‌فروشند و نهایت می‌گویند «ما این قیمت داریم می‌خواین بخرین نخواستین به سلامت.» بعد از شنیدن این جمله خریدار بیچاره باید یک کوزه آب در دست و یک بقچه نان بر دوش بگذارد و برود پی شکایت از فلان مغازه و فروشگاه و درخواست خرید به قیمت مصوب.

البته این به آن معنی نیست که مسئولین ما اصلاً نظارت ندارند یا به حرف مردم گوش نمی‌دهند. آنها فقط سرشان خیلی شلوغ است و تا به مشکلات ما برسند کمی زمان می‌برد.

در این مدت هم آدم نمی‌تواند گرسنه و تشنه بماند و مجبور است با خودش کوزه آب و نان خشک به همراه داشته باشد.

این مدت ممکن است مثلاً یکی، دو سال طول بکشد. شاید هم مسئول عوض شود و مجبور شود دوباره از اول پیگیر شود و باز هم یکی، دوسال زمان ببرد ولی بالاخره موفق می‌شود و احتمالاً با قیمت مصوب آن زمان که می‌شود شصت هفتاد درصد بالاتر از این زمان می‌تواند کالای مورد نیاز را بخرد.

مهم این است مسئولین ما همیشه پاسخگو هستند و برای رفع مشکل مردم تلاش می‌کنند.

پایان پیام

نویسنده: راضیه حسینی

کد خبر : 166054 ساعت خبر : 2:14 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=166054
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات