برگزاری مراسم عروسی و ترحیم جرم مشهود است؛ لرستان در وضعیت قرمز

برگزاری مراسم عروسی و ترحیم جرم مشهود است

سید موسی خادمی در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا لرستان، گفت: برگزاری هرگونه مراسم عروسی و ترحیم در سطح استان جرمِ مشهود محسوب می‌شود.

به گزارش گلونی استاندار لرستان در جلسه ستاد استانی که صبح امروز ۲۴ تیر ماه برگزار شد، با تاکید بر لزوم برخورد قانونی با صاحبان مراسمات ترحیم و عروسی در سطح استان، گفت:

برگزاری اینگونه مراسمات مصداق به خطر انداختن جان مردم و جرمِ مشهود است و فرمانداران، نیروی انتظامی و دادستانی در سطح استان باید ضمن تعطیلی مراسمات ترحیم و عروسی، با صاحبان آن برخورد قانونی لازم را بعمل آورند.

برگزاری مراسم عروسی و ترحیم جرم مشهود است

سید موسی خادمی تصریح کرد: تمام محدودیت‌های مصوب در جلسه پانزدهم تیر ماه ستاد به مدت ۱۰ روز دیگر تمدید و دستگاه‌های نظارتی موظف هستند نظارت لازم را بر اجرای دقیق مصوبات داشته باشند.

وی ادامه داد: اصناف و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی باید ضمن برخورد قانونی با متخلفین، نسبت به پلمپ نمودن کافی نت‌ها و چاپخانه‌هایی که اعلامیه و بنر مراسم ترحیم چاپ می‌کنند اقدام نموده و با کمک نیروی انتظامی و شهرداری، بنرهای مراسمات ترحیم را از سطح شهرهای استان جمع آوری نمایند.

استاندار لرستان تاکید کرد: کلیه سالن‌های آرایش و زیبایی در سطح استان از امروز تعطیل است و اصناف نظارت و اقدام لازم را در این خصوص صورت دهد.

خادمی در پایان خاطر نشان ساخت: با توجه به شرایط ویژه استان و در صورت تداوم وضع موجود، تمهیداتی در خصوص محدودیت‌های جدید در ابتدای هفته آینده ابلاغ می گردد.

پایان پیام

کد خبر : 168752 ساعت خبر : 1:44 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=168752
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات