بی گدار به بورس نزنید

بی گدار به بورس نزنید

مدیر کل امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی گفت: افراد بی اطلاع از بازار بورس بی گدار به آب نزنند.

به گزارش گلونی مجید درخشانی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه در حال حاضر بسیاری از افراد از بازار بورس اطلاعی ندارند اما سرمایه خود را وارد این بازار کرده و یا تمایل به سرمایه‌گذاری در این بازار را دارند، اظهارکرد: افرادی که از بازار بورس اطلاع ندارند می‌توانند از ظرفیت بخش‌هایی همانند صندوق سرمایه‌گذاری استفاده کنند که این صندوق‌ها یک سری از سهام‌ها را برای افراد خریداری می‌کنند و هرچند شاید سود رسیده به فرد کمتر باشد اما بهتر از آن است که فرد متضرر شود.

وی افزود: علاوه بر آن سایر شرکت ها همانند شرکت سبد گردان نیز وجود دارد که مجوز از بورس می گیرند و می توانند برای افراد خرید و فروش سهام را انجام دهند و مشاوره های لازم را نیز ارائه دهند.

درخشانی با تاکید بر اینکه ورود به بازار سرمایه‌گذاری و بورس نیازمند وجود اطلاعات کافی است تا از متضرر شدن خودداری شود، ادامه داد: افرادی که قصد سرمایه گذاری در بازار بورس دارند اما اطلاعات کافی از این بورس را ندارند نباید به گونه‌ای عمل کنند که تمام دارایی‌های خود را در این بازار قرار دهند.

وی اظهارکرد: از آنجاییکه بازار بورس نیز همانند سایر بازارهای سرمایه گذاری نوسان دارد، بهتر است که از دارایی و سرمایه اضافه برای سرمایه گذاری در آن استفاده شود.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه سرمایه‌گذاری در بازارهایی همچون بورس در سطح کشور بسیار مهم است، گفت: این امر سبب سرمایه گذاری کلان در سطح کشور می‌شود و کمک به رشد اشتغال‌زایی خواهد داشت.

پایان پیام

کد خبر : 169864 ساعت خبر : 10:48 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=169864
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات