دلار ۵۰ هزار تومانی چه اهمیتی دارد؟

دلار ۵۰ هزار تومانی چه اهمیتی دارد؟

به گزارش گلونی فرقی نمی‌کند دلار چقدر بالا برود یا قیمت سکه و پراید و گوشت و مرغ چقدر سر به فلک هفتم بکشد ما ایرانی‌ها با خود عهد بسته‌ایم با ترمیناتور در جان سختی و کم نیاوردن مسابقه بدهیم تا ثابت کنیم چیزی از هالیوود و غرب وحشی کم نداریم و چه بسا وحشی‌تر از آنها هم هستیم و خیلی هم به این توحش مفتخریم!

ما یاد گرفته‌ایم به بدبختی‌های یکدیگر قاه قاه بخندیم و در صرافی‌ها از سر و کول هم بالا برویم دلار بخریم و فقط به جیب خود فکر کنیم و جیب دیگران را پاره کنیم، به فکر احتکار محصولات گران شده باشیم و هم نوع خود را عین زامبی‌ها بخوریم و بزنیم و تکه پاره کنیم.

پول کرایه خانه و پول پیش خانه را دوبله سوبله چوبله حساب کنیم و خانه‌ای که ده سال پیش به زور و با ارفاق یک میلیارد می‌ارزید را صد میلیارد قیمت بگذاریم و خیالمان هم راحت باشد در این مملکت همیشه غارتگرانی وجود دارند که برای پولی که به دست اورده اند زحمتی نکشیده‌اند و هرچقد نرخ ها سر به فلک بکشد آقازاده‌ها و ژنِ خوب زاده ها نمی‌گذارند دلمان بشکند و آن قدری ثروت دارن که خانه‌های نجومی را از ما بخرند.

دلار ۵۰ هزار تومانی چه اهمیتی دارد؟

قیمت میوه را ده برابر کنیم با وجود اینکه می‌دانیم خیلی ها نمی‌توانند بخرند. میوه‌های خراب زیادی را که روی دستمان مانده دور بریزیم اما پول آن میوه‌های خراب شده را از قشر ثروتمند جامعه نوش کنیم و یه آروغ هم رویش بزنیم.

بعد به خانه‌هایمان برویم و روی کاناپه لم دهیم و افتخاراتی که به دست آورده‌ایم را تعریف کنیم و مدال المپیک رذالت را از تماشاچیان خانه دریافت کنیم.

اصلا دلار بشود پنجاه هزار تومان چه اهمیتی دارد؟! مهم این است که ما همان ترمیناتورهای نابودگر هستیم و قرار است همه آدم‌ها را بکشیم تا فقط خودمان زنده بمانیم و بخوریم و بیاشامیم و به دک و پوز دیگران قاه قاه بخندیم…
پایان پیام

نویسنده: نفیسه خدابنده لو

کد خبر : 177792 ساعت خبر : 1:04 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=177792
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات