مرزهای لاکچری بازی در نوردیده شد

مرزهای لاکچری بازی در نوردیده شد

به گزارش گلونی صبح کله سحر وقتی اینترنت گوشی را روشن کردم، انتظار داشتم طبق معمول روزم را با عکس‌هایی از شمع و گل و پروانه که مزین به جمله «صبح دل‌انگیز شما بخیر» است آغاز کنم.

اما انگار نه تنها خاله پری از گروه خانواده مادری خواب مانده بود، شوهرعمه حشمت هم از گروه خانواده پدری احتمالا هنوز «لود» نشده بود تا عکس یک استکان چای را ارسال کند و زیرش بنویسد: «بفرمایید چای لب‌سوز لب‌دوز دیشلمه خودم‌دَم!»

به جای همون همیشگی لطیف سر صبحی، یک «رویکوئِست» از طرف صفحه‌ای در «اینِستا» دریافت کردم تحت عنوان «طباخی آندرلاین لاکچری۳»، با عکسی از چهره مردی سبیل کلفت، دارای یک خال گوشتی در جوار دماغ مبارک!

خدا پیر کند آن کسی را که واژه «لاکچری» را در میان ما ایرانیانِ «آلامد» باب کرد!

مرزهای لاکچری بازی در نوردیده شد

اینکه از سردر نمایشگاه اتومبیل گرفته تا فروشگاه‌های آنلاین کادویی و ظرف و ظروف، نام مبارک «لاکچری» می‌درخشد را می‌توانم با تلاش، کنجی از دل وامانده جا دهم، اما چه کنم با «طباخی آندرلاین لاکچری۳»؟!

آن عدد سه در منتها الیه نام طباخی احتمالا حاکی از آن است که اکانت‌هایی با همین نام به شماره‌های دو و سه هم قبلا ایجاد شده‌اند و کسبه محترم در صنف طباخی هم لاکچری بازی را مدت‌هاست که آغاز کرده‌اند.

تصور کنید مردی با سبیل‌هایی به قطر شت نقاشی ساختمان و با هیبتی که که می‌تواند نامش «قلندر»ی، «صفدر»ی یا با تخفیف «اصغر»ی چیزی باشد، نام طباخی‌اش را گذاشته «لاکچری»!

آخر مومن، من و تو را چه به این دست ادا و اطوارها؟

باز هم جای شکرش باقی است که آنلاین است. اگرنه، مشتری به وقت کوبیدن مشت بر فرق پیاز یا تریت کردن نان در کاسه استیل و یا فرو خوردن آروغ خویش بعد از دوغ گاز دار توی طباخی با آن نام معذب می‌شد به والله…

پایان پیام

نویسنده: لیلا دباغ

کد خبر : 181723 ساعت خبر : 2:25 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=181723
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات