نشست چشم اندازهای امید اجتماعی برگزار می‌شود

نشست چشم اندازهای امید اجتماعی برگزار می‌شود

به گزارش گلونی اولین نشست از نشست‌های باشگاه گفتگو تحت عنوان چشم‌اندازهای امید اجتماعی به همت پژوهشکده فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود.

گفتنی است این نشست با حضور هادی خانیکی (استاد ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی)، رسول صدرعاملی (سینماگر) و اسماعیل امینی (نویسنده و شاعر) به طور آنلاین قابل دسترسی است.

نشست چشم اندازهای امید اجتماعی

این نشست به دبیری مصطفی اسدزاده (دکتری سیاستگذاری فرهنگی) روز چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۰ راس ساعت ۲ بعدازظهر برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان به شرکت در این نشست می‌توانند در زمان مقرر به این لینک مراجعه کنند.

هادی خانیکی (زاده ۱۳۳۰ در روستای خانیک از توابع شهرستان گناباد) روزنامه‌نگار، کارشناس رسانه و از استادان سرشناس در رشته ارتباطات است.

وی عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران نیز می‌باشد. هم چنین او سابقه عضویت در شورای مرکزی جبهه مشارکت را نیز دارد.

هادی خانیکی در دوران ریاست جمهوری سید محمد خاتمی، مشاور رئیس‌جمهور در امور رسانه و مطبوعات، و سپس مشاور رئیس‌جمهور در امور فرهنگی بود. او سردبیر نشریه آیین و همچنین آیین گفت و گو بود که هر دو در سال ۱۳۹۰ توقیف شدند.

خانیکی در دوران تصدی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری، پایه گذار کانون های فرهنگی، هنری اجتماعی و دینی در دانشگاه ها بود.

صدر عاملی در سال ۱۳۳۳ در اصفهان متولد شد. پدرش سید فخرالدین صدرعاملی (۱۳۱۴–۱۳۹۰)، روحانی و از خاندان صدر عاملی بود.

او که از از نزدیکان موسی صدر بود به همراه خانواده به تهران مهاجرت کرد و پس از انقلاب مناصبی چون نماینده ولی فقیه و مسؤول عقیدتی سیاسی شهربانی تهران، نماینده ولی فقیه و مسؤول عقیدتی سیاسی آگاهی تهران، نماینده ولی فقیه و مسؤول عقیدتی سیاسی امور مالی ناجا را برعهده داشت و از اعضای جامعه روحانیت مبارز بود.

اسماعیل امینی، در دی ماه ۱۳۴۲ در تهران متولد شد. پدر و مادر وی از آذربایجان و از شهر خلخال هستند و زبان مادری‌اش ترکی آذربایجانی است.

 امینی دارای لیسانس ادبیات از دانشگاه آزاد تهران، دارای فوق لیسانس ادبیات از دانشگاه تهران و دارای مدرک دکتری ادبیات از دانشگاه قم است. وی از محضر اساتید دکتر فرشیدور، شفیعی‌کدکنی، مصفا و قیصر امین‌پور بهره برده است.

پایان پیام

کد خبر : 185726 ساعت خبر : 7:10 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=185726
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات