اتاق فرار گروگان تهران اولین اتاق فرار یک نفره در ایران

اتاق فرار گروگان تهران اولین اتاق فرار یک نفره در ایران

به گزارش گلونی اتاق فرار گروگان تهران اولین اتاق فرار یک نفره در ایران است که توسط مجموعه اسکیپ هوم (Escape Home) واقع در منطقه کریمخان طراحی شده است.

این اتاق فرار شما را به اوج لذت و هیجان می‌رساند و سبب می‌شود شما هوش خود را به چالش بکشید. در اتاق فرار تهران هیجان انگیر‌ترین بازی های ترسناک را می‌توان تجربه کرد.

اگر تا کنون این بازی را انجام نداده‌اید به اتاق فرار واقع در تهران بیایید و ۶۰ دقیقه از زمانتان را در اختیار ما قرار دهید. بی‌شک این آخرین تجربه شما نخواهد بود. با ما باشید و با انجام بازی‌های فیزیکی و مهیج لذت ببرید.

اتاق فرار گروگان تهران

  • مخاطب بازی: خانم‌ها و آقایان
  • رده‌های سنی: ۱۶ سال به بالا
  • تعداد نفرات: ۱ الی ۲ نفر
  • مدت زمان بازی: ۶۰ دقیقه
  • بازی مهیج

داستان بازی

چشمان شما باز می‌شود و متوجه می‌شوید تا کنون بی‌هوش بوده‌اید و اکنون احساس خفگی به شما دست داده است. دست، پا، گردن و چشمان شما را بسته‌اند.

هرکسی جای شما باشد ممکن است عکس العمل متفاوتی از خود نشان دهد برخی داد می‌زنند برخی به دنبال راه نجات هستند اما در اتاق ما راه فرار متفاوت است.

همانطور که می‌دانید اتاق فرار باید بصورت گروهی با انجام معما‌ها  باشد اما در این اتاق فرار شما تنها بوده و قرار است اعضای بدن شما شما را همراهی کنند تا با حل معما‌ها بتوانید خود را نجات دهید.

خبر خوب این است اگر برای اولین بار قرار است این بازی را انجام دهید می‌توانید به همراه دوستتان بر روی دو صندلی متفاوت بسته شده و معما‌های یکسان را حل نمایید. لحظات خوشی را دراتاق فرار تهران برای شما عزیزان آرزو‌مندیم.

چگونه به این مکان برویم؟

نشانی: تهران، خیابان کریمخان، خیابان استاد نجات الهی، قبل از خیابان طالقانی، کوچه نوید، پلاک ۱۷

با گوگل مپ به اتاق فرار گروگان تهران بروید

پایان پیام

نویسنده: محمد شهبازی

کد خبر : 190053 ساعت خبر : 7:36 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=190053
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات