معرفی نامزدهای رمان جایزه جلال

معرفی نامزدهای رمان جایزه «جلال»

اسامی کتاب‌های راه‌یافته به مرحله نهایی بخش «رمان» سیزدهمین دوره جایزه ادبی «جلال آل احمد» اعلام شد.

به گزارش گلونی از روابط عمومی موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، براساس اعلام دبیرخانه سیزدهمین دوره‌ جایزه‌ ادبی «جلال آل‌احمد»، داوران بخش رمان اسامی نامزدهای راه‌یافته به مرحله نهایی این بخش را به ترتیب حروف الفبا به شرح زیر اعلام کردند:

«اوراد نیمروز»/ منصور علیمرادی/ نشر نیماژ

«با اعمال شاقه»/ محمد حنیف/ نشر نیستان

«خیال‌باز»/ احمد حسن‌زاده/ نشر نون

این آثار با داوری جواد افهمی، سعید تشکری و علی چنگیزی به مرحله نهایی سیزدهمین دوره‌ جایزه‌ ادبی «جلال آل‌احمد» راه پیدا کرده‌اند.

معرفی نامزدهای رمان جایزه «جلال»

سیزدهمین دوره جایزه ادبی «جلال‌آل احمد» در چهار گروه «داستان بلند و رمان»، «مجموعه داستان کوتاه»، «نقد ادبی» و «مستندنگاری» برگزار می‌شود.

خسرو باباخانی در هشتمین جلسه چهاردهمین دوره آموزشی داستان‌نویسی «آل جلال» با موضوع «چگونه زاویه دید مناسب برای داستان انتخاب کنیم» گفت:

زاویه دید «من راوی» از جذاب‌ترین زاویه‌های دید است و در آن داستان مستقیم از زبان یکی از شخصیت‌های داستان روایت می‌شود.

در این زاویه دید نمایش حالت درونی است و بهترین زاویه برای بیان احساسات و عواطف راوی است و امکان بی‌طرف بودن و امکان مخفی نگه داشتن اطلاعات وجود دارد.

به گزارش روابط عمومی موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، هشتمین کارگاه از چهاردهمین دوره آموزش داستان‌نویسی «آل جلال» سه‌شنبه (۱۸آذرماه) با تدریس خسرو باباخانی «داستان‌نویس» و با حضور نویسندگان جوان از سراسر کشور و اعضای پایگاه نقد داستان در فضای مجازی برگزار شد.

پایان پیام

کد خبر : 191420 ساعت خبر : 7:38 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=191420
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات