ایتالیا گام اول را محکم برداشت

ایتالیا در اولین بازی خود در یورو ۲۰۱۶ با ارائه بازی حساب شده، بلژیک را با دو گل شکست داد.
به گزارش پایگاه خبری گلونی، روز دوشنبه مسابقات یورو ۲۰۱۶ ادامه پیدا کرد و طی آن ایتالیا  اسپانیا حریفا خود را شکست دادند و یک بازی به تساوی رسید.

اسپانیا قهرمان دوره گذشته این رقابت‌ها در ساعت ۱۷:۳۰ در یک بازی دشوار و پایاپای برابر جمهوری چک ایستاد و در حالی که چک  در بسیاری از دقایق بازی سرتر از اسپانیا بود اما در پایان ۹۰ دقیقه این تیم قرمزپوش بود که برنده بازی شد. گل اسپانیا در دقیقه ۸۷ توسط پیکه زده شد.

بازی دوم را تیم‌های ایرلند جنوبی و سوئد برگزار کردند. شاگردان مارتین اونیل مربی ایرلند مزد بازی خوب خودشان در نیمه نخست را در دقیقه ۴۸ گرفتند و روی سانتر کولمن و ضربه والی هولاهان به گل رسیدند. ولی از این دقیقه به بعد حملات سوئد روی دروازه ایرلند شدت گرفت. این حملات تا دقایق پایانی نیمه دوم هم ادامه داشت تا اینکه در دقیقه ۷۱ با سانتر زلاتان و گل به خودی ایرلندی‌ها بازی به تساوی کشید و تا پایان بازی همین نتیجه باقی ماند.

ایتالیا در اولین گام با ارائه بازی حساب شده، موفق شد بلژیک مدعی را با دو گل شکست دهد تا گام بلندی برای صعود به دور بعد دارد. علی‌رغم این‌که بلژیک بیشتر توپ را در اختیار داشت ولی این ایتالیای زیرک بود که به گل می‌رسید.گل‌های تیم ایتالیا را امانوئل جاکرینی و گرازیانو پله در دقایق ۳۲ و ۹۳ به ثمر رساندند. با این پیروزی ارزشمند، ایتالیا گامی بلند را برای صعود از گروه پنجم، برداشت.

نتایج کامل دیدارهای روز دوشنبه:

اسپانیا ۱ – ۰ جمهوری چک

ایرلند جنوبی ۱ – ۱ سوئد
ایتالیا ۲ – ۰ بلژیک
برنامه دیدارهای روز سه شنبه:
پایان پیام

کد خبر : 20110 ساعت خبر : 8:55 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=20110
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات