همنشین درد علی زند وکیلی را قانونی دانلود کنید

همنشین درد علی زند وکیلی را قانونی دانلود کنید

آلبوم همنشین درد را موسسه فرهنگی هنری ماهور در ۱۰ قطعه منتشر کرده است.

همنشین درد علی زند وکیلی

این آلبوم را دانلود کنید

به گزارش گلونی آلبوم همنشین درد، اثر مشترک علی زند وکیلی و آرش فلاح صفا، یکی از آلبوم‌هایی است که اشعار سایه در آن حضوری پررنگ دارد.

هوشنگ ابتهاج از معدود شاعران معاصر است که در عین پایبندی به قواعد عروضی شعر کلاسیک، مضامینی نو در سروده‌های خود مطرح کرده که با چاشنی تصاویر خیال‌انگیز، اشعار او را برای خلق آثار موسیقایی بسیار مستعد کرده است.

آلبومی به سبک موسیقی سنتی ایرانی که نام‌گذاری قطعات آن هم بر اساس دسته‌بندی‌های موسیقی کلاسیک است: مقدمه، ضربی، دونوازی، تصنیف، آواز، درآمد و فرود. قطعه هم‌نام آلبوم نیز به یاد پرویز مشکاتیان اجرا شده است.

 به جز ه.ا. سایه، اشعاری از امیرخسرو دهلوی و مهدی اخوان ثالث نیز در همنشین درد خوانده شده است. آهنگسازی این آلبوم را آرش فلاح‌صفا و اجرای آن را گروه آوای نوروز بر عهده داشته‌اند و علی زند وکیلی، خواننده این آلبوم است.

نوازندگان این آلبوم

  • تار: سیاوش ایمانی
  • تنبک، دف و بندیر: مسعود براره
  • عود: حمید خوانساری
  • کمانچه: علیرضا دریایی
  • سنتور: آرش فلاح صفا، ماهان نه رودی

با دانلود قانونی این اثر حقوق مادی و معنوی آن را رعایت کنیم.

علی زند وکیلی متولد ۱۳۶۵ در شیراز است. او از سه سالگی آموزش موسیقی را فرا گرفت و تا امروز درجات بالای آکادمیک را هم گذرانده است.

او همراه برادر خود محمد زند وکیلی گروه زندبند را تاسیس کرد و پس از آن با گروه‌های مختلفی از جمله دنگ شو، خموش، طلوع، نغمه کیمیا، شروند و گلبانگ همکاری کرده است.

 از جمله آثار شاخص او می‌توان به آهنگ تیتراژ سریال دزد و پلیس، پژمان و شاهگوش اشاره کرد. همچنین تک‌آهنگ‌های او از جمله سیه مو بسیار مورد پسند عموم قرار گرفتند.

پایان پیام

کد خبر : 203321 ساعت خبر : 7:31 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=203321
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات