آلبوم حرف بی حروف را با بهترین کیفیت دانلود کنید

آلبوم حرف بی حروف را با بهترین کیفیت دانلود کنید

این مجموعه اثری از تینا لاجوردیان و زکریا یوسفی، از طرف موسسه فرهنگی و هنری رهگذر هفت اقلیم منتشر شده و در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

آلبوم حرف بی حروف

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی آلبوم حرف بی حروف تازه‌ترین اثر با هنرنمایی و همنوازی تینا لاجوردیان (عود) و زکریا یوسفی (سازهای کوبه‌ای) که در قالب ۱۲ قطعه به عناوین «شریانی»، «پیدایش»، «آوازی بیداد»، «عشوایی»، «آوازی دیلمان»، «رها»، «گفتگو»، «گریز»، «طره»، «ناتمام»، «نوا» و «سماع» چیدمان یافته و تولید شده است.

در معرفی این آلبوم نوشته شده است: «غرض از ساخت این آلبوم ارائه موسیقی شرقی توام با سلیقه شخصی و با توجه به مرزهای موسیقی دستگاهی ایرانی است. با توجه به شناختی که از موسیقی ایرانی و خصوصا موسیقی عرب و ترک داشتیم بر آن شدیم تا با تلفیق‌شان قطعاتی بسازیم که برای شنوندگان غیرایرانی هم ناآشنا نباشد.

وجود این قطعات بی‌کلام و بیان صحبت‌های‌مان به زبان موسیقی باعث شد که نام «حروف بی حروف» را برای این آلبوم برگزینیم.»

شایسته است آلبوم حرف بی‌حروف را قانونی تهیه کرده و حقوق مادی و معنوی آن را رعایت کنیم.

زکریا یوسفی نوازنده سازهای کوبه‌ای، متولد سال ۱۳۶۲ در پاوه است. او فارغ‌التحصیل رشته موسیقی از دانشگاه سوره است و نزد اساتیدی چون محمدعلی حدادیان، عبدالنقی افشارنیا، جمشید عندلیبی، هوشنگ کامکار، بیژن کامکار، محسن الهامیان و محسن حجاریان آموزش دیده است.

از زکریا یوسفی تا کنون آلبوم‌های «پیدای ناپیدا»، «سایه‌های خورشید»، «یقین گمشده»، «روژیار»، «اورامان تا بادینان»، «یاد نگاه»، «سر سماع»، «شارو»، «در حلقه دف» و «سبوی تشنه» به تنهایی یا با همکاری هنرمندان دیگر منتشر شده است.

یوسفی در کنار سازهای کوبه‌ای به نوازندگی عود نیز مشغول است و در تنظیم و اجرای سازهای کوبه‌ای در چندین آلبوم موسیقی، فیلم، مستند و مجموعه تلویزیونی در ایران، عراق و ترکیه فعالیت داشته است.

پایان پیام

کد خبر : 206769 ساعت خبر : 8:33 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=206769
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات