عیدی کتاب به کودکان کم‌توان جسمی و ذهنی

طرح عیدی کتاب به نفع کودکان کم‌توان جسمی و ذهنی

به گزارش گلونی پنجمین دوره طرح عیدی کتاب «عشق و آینه» به نفع کودکان کم‌توان جسمی و ذهنی، امسال به نفع کودکان کم‌توان آسایشگاهی در همدان برگزار می‌شود.

انتشارات آرادمان که از سال ۱۳۹۴ تاکنون پنج دوره از این طرح خیریه را با موفقیت برگزار کرده است، اعلام کرد که طرح «عشق و آینه ۶» را با در نظر گرفتن شرایط شیوع ویروس کرونا برگزار می‌کند.

عیدی کتاب به کودکان

پیش‌تر، دوره‌های اول و دوم طرح عشق و آینه به نفع کودکان کم‌توان تهران، دور سوم به نفع کودکان کم‌توان منطقه‌های زلزله‌زده کرمانشاه و سرپل ذهاب، دور چهارم به نفع کودکان کم‌توان استان البرز و دور پنجم به نفع کودکان کم‌توان مناطق سیل‌زده برگزار شده بود.

علاقه‌مندان به مشارکت در دوره ششم این طرح خیریه فرهنگی، چنانچه از هشت عنوان از رمان‌های در نظر گرفته شده آرادمان، دست‌کم سه نسخه خریداری کنند، کتاب‌های خریداری شده را به‌عنوان عیدی، با پست سفارشی رایگان، به نشانی فرد مورد نظر خود می‌توانند بفرستند.

در این طرح که در فاصله دوم اسفند ۱۳۹۹ تا ۱۵ فروردین سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود، این کتاب‌ها از حوزه ادبیات داستانی ایرانی عرضه شده‌اند:

۱- هنوز هیچکس نیستم / مریم رازانی / ۲۵۰ صفحه / ۲۰ هزار تومان

۲- عروسی مگی / مریم رازانی / ۱۴۴ صفحه / ۱۵ هزار تومان

۳- حلقه‌های درهم / مهشید شریف / ۱۸۸ صفحه / ۲۳ هزار تومان

۴- اسم من نیلی / مهشید شریف / ۱۷۲ صفحه / ۲۳ هزار تومان

۵- بچه‌هایی از این جنس / مهشید شریف / ۱۳۸ صفحه / ۱۳ هزار تومان

۶- تنهایی المیرا / فرزین فخر یاسری / ۲۳۸ صفحه / ۲۸ هزار تومان

۷- با تو تا کجا / فرزین فخر یاسری / ۲۰۲ صفحه / ۲۰ هزار تومان

۸ – تو برگشتی / راضیه حسینی / ۱۶۲ صفحه / ۳۳ هزار تومان

از آنجا که نویسندگان ۶ عنوان از این هشت عنوان کتاب، نویسندگان همدانی هستند، عواید این دوره از طرح عشق و آینه، با مشارکت یک حامی فرهنگی، به خرید اقلام خوراکی و بهداشتی برای آسایشگاه کودکان کم‌توان جسمی و ذهنی در همدان اختصاص خواهد یافت.

علاقه‌مندان برای مشارکت و کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانند از طریق سایت اینترنتی یا اکانت‌های آرادمان در اینستاگرام و تلگرام تماس برقرار کنند.

پایان پیام

کد خبر : 207146 ساعت خبر : 11:41 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=207146
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات