وبسایت و اپلیکیشن آنتن برترین پلتفرم اشتراک گذاری محتوا

وبسایت و اپلیکیشن آنتن برترین پلتفرم اشتراک‌گذاری محتوای دیجیتال ایران شد

در مراسم اختتامیه سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران، سایت آنتن برترین پلتفرم اشتراک‌گذاری محتوای دیجیتال با رای مردمی و انتخاب داوران جشنواره شد.

به گزارش گلونی سایت و اپلیکیشن آنتن در این مراسم توانست همزمان در دو بخش داوری هیئت داوران و آرای مردمی بهترین وبسایت و اپلیکیشن در حوزه اشتراک‌گذاری محتوای دیجیتال شود.

وبسایت و اپلیکیشن آنتن

جشنواره وب و موبایل ایران، بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین عرصه‌ رقابت بین اپلیکیشن‌های موبایل و وب‌سایت‌های فارسی است که در پایان هر سال برگزار و در آن بهترین اپلیکیشن‌ها و وب‌سایت‌های فارسی با انتخاب داوران، برگزیده شده و تندیس جشنواره به آن‌ها اهدا می‌شود.

بیش از ۲۴۰۰ وب‌سایت و اپلیکیشن در این دوره‌ از جشنواره حضور داشتند و در سه مرحله به صورت آنلاین رای‌گیری اتفاق افتاد و در نهایت برندگان هر گروه در سایت جشنواره اعلام شدند.

پلتفرم «آنتن» به عنوان مرجع پخش مسابقات و رویدادهای ورزشی شناخته می‌شود. آنتن از طریق این آدرس در دسترس مخاطبان است.

اپلیکیشن آنتن که می‌توانید آن را به صورت رایگان از اپ‌استورها دانلود و نصب کنید در واقع یک تلویزیون اینترنتی است که به شما این امکان را می‌دهد تا تمام شبکه‌های تلویزیونی از جمله شبکه‌های استانی را به راحتی و با مصرف ناچیز حجم اینترنت بر روی موبایل یا تبلت خود تماشا کنید.
البته آنتن مزیت‌های بسیاری نسبت به تلویزیون دارد: به طور مثال شما می‌‌توانید در حین پخش زنده برنامه مورد نظر به دقایقی قبل بروید یا برنامه را متوقف و دوباره پخش کنید.
منحصر به‌ فرد‌ترین ویژگی آنتن اما برای ورزش دوستان است. اگر علاقمند به یکی از رشته‌های ورزشی به جز فوتبال هستید و از پخش نشدن ورزش مورد نظر خود ناراحت هستید آنتن می‌تواند به شما کمک کند.
این برنامه طیف وسیعی از ورزش‌های گروهی و انفرادی (بسکتبال، والیبال، تنیس، اسنوکر، فرمول یک و…) را به صورت زنده و البته رایگان پوشش می‌دهد.

پایان پیام

کد خبر : 207150 ساعت خبر : 1:49 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=207150
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات