وضعیت توزیع اقلام ضروری بین مردم سی ‌سخت از زبان رئیس هلال احمر دنا

وضعیت توزیع اقلام ضروری بین مردم سی‌ سخت از زبان رئیس هلال احمر

بعد از گذشت ۹ روز از زلزله سی‌سخت، مرکز شهرستان دنا، داریوش محسنی، رئیس هلال احمر این شهرستان اقدامات پس از زلزله و توزیع اقلام ضروری را تشریح کرد.

به گزارش گلونی با وقوع زلزله و آسیب دیدن خانه‌های مردم شهر سی‌سخت، توزیع اقلام ضروری و چادر برای اسکان ضروری جزو اقدامات اولیه هلال احمر قرار گرفت.

داریوش محسنی در روز ۸ اسفند و در توضیحات توزیع اقلام ضروری گفت: «تاکنون ۴ هزار و ۷۶۱ تخته چادر در بین مردم تقسیم شد که از این تعداد هزار و ۶۶۰  چادر مسافرتی در روز اول بوده و باقی آن یعنی ۳ هزار و ۱۰۱ تخته چادر از نوع تیپ دو هلال احمری بودند.

همچنین ۱۰ هزار و ۳۰۰ کیلو نایلون، ۳ ست ظروف، هزار و ۲۰ تخته پتو، ۱۰۲ تخته موکت و ۲ هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی بین زلزله‌زدگان شهر سی‌سخت توزیع شد.»

وضعیت توزیع اقلام ضروری بین مردم

گزارش آرش نیکخو را ببینید:

 سایر ویدیوها در نماشای گلونی

رئیس هلال احمر دنا در پاسخ به نیاز روحی روانی افراد بعد از زلزله و اقدامات این سازمان، برای رفع این مشکل بیان کرد: «تیم‌های داوطلب و جوانی در این حوزه فعالیت می‌کنند که با آن‌ها در ارتباط هستیم و در روزهای آینده باتوجه به زمان‌بندی انجام شده وارد شهر می‌شوند و آغاز به کار می‌کنند».

محسنی در پایان توضیحات خود را تکمیل کرد و گفت: « از زمان وقوع زمین‌لرزه در سی‌سخت علاوه بر اقدامات هلال حمر، از استان‌ها و دیگر شهر‌ها کمک‌های مردمی هم رسیده است که بین مردم سی‌سخت توزیع خواهد شد.

ما تیم‌های حمایتی، تیم‌های معیشتی، تیم‌های درمان داریم که برای رفاه حال مردم در تلاش هستند».

گفتنی‌ست در هفته گذشته زلزله‌ای به بزرگی ۵.۶ ریشتر ساعت ۲۲ و پنج دقیقه و ۳۴ ثانیه چهارشنبه شب ۲۹ بهمن ماه ۱۳۹۹ شهر سی‌‌سخت مرکز شهرستان دنا را لرزاند.

این زمین لرزه در شهرهای یاسوج، گچساران و دهدشت هم احساس شد.

سی سخت با ۷ هزار نفر جمعیت و شهرستان ۴۲ هزار نفری دنا در ۳۵ کیلومتری غرب یاسوج قرار دارد.

پایان پیام

کد خبر : 208758 ساعت خبر : 8:41 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=208758
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات