کتاب جزیره سرگردانی حسین کرمانی منتشر شد

کتاب جزیره سرگردانی حسین کرمانی منتشر شد

به گزارش گلونی جدیدترین کتاب دکتر حسین کرمانی با مقدمه دکتر هادی خانیکی با عنوان جزیره سرگردانی به کوشش انتشارات لوگوس منتشر شد.

مقدمه کتاب را بخوانید

نام کامل کتاب «جزیره سرگردانی؛ مطالعات کاربران رسانه‌های اجتماعی در ایران» است.

جزیره سرگردانی تلاشی است برای شناخت دنیای کاربران ایرانی رسانه‌های اجتماعی؛ دنیایی که علی‌رغم اهمیت و نقشش در تحول ساختارهای کلان و تغییر کردارهای خرد در ایران تاکنون ناشناخته مانده است.

این کتاب با تمرکز بر سه رسانه اجتماعی مهم در ایران – تلگرام، توئیتر و فیسبوک – نشان می‌دهد که کاربران این رسانه‌ها در دوره‌های زمانی مختلف چه کسانی بوده‌اند و چگونه از این رسانه‌ها استفاده می‌کرده‌اند.

دکتر حسین کرمانی از رابطه استفاده از فیسبوک با مشارکت سیاسی تا ابعاد و پیامدهای تولید روایت‌های شبکه‌ای در توئیتر را واکاوی می‌کند تا هم مشخص کند استفاده از رسانه‌های اجتماعی در طول زمان چگونه در ایران دستخوش تغییر شد و هم نشان دهد کاربران، چگونه و با چه سازوکارهایی تلاش کرده‌اند رسانه‌های اجتماعی را در خدمت اهداف خود به کار گیرند.

این کتاب برای محققان حوزه‌های مختلف به‌ویژه علوم اجتماعی، ارتباطات، علوم سیاسی، مطالعات فرهنگی و همه علاقه‌مندان به رسانه‌های اجتماعی مفید خواهد بود.

درباره نویسنده:

حسین کرمانی، دکترای علوم ارتباطات اجتماعی از دانشگاه تهران و محقق پسادکترای علوم اجتماعی محاسباتی در دانشگاه وین است.

علایق پژوهشی وی عمدتا شامل کنشگری سیاسی، رسانه‌های اجتماعی، دموکراسی دیجیتال و تحلیل‌های متنی (تحلیل گفتان و تحلیل روایت) می‌شود.

مقالات متعددی از کرمانی تاکنون در مجلات معتبر داخلی منتشر شده است.

همچنین، تحقیقات وی در نشریات معتبری چون Asian Journal of Communication و Big Data & Society منتشر شده است.

«جزیره سرگردانی» اولین کتاب کرمانی است که منتشر می‌شود. کتاب دیگر او با عنوان «توئیتر، سیاست و قدرت در ایران» به‌زودی منتشر خواهد شد.

برای خرید آنلاین کتالب جزیره سرگردانی به قیمت ۷۵ هزار تومان می‌توانید روی این لینک کلیک کنید.

پایان پیام

کد خبر : 210175 ساعت خبر : 2:42 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=210175
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات