دانلود آلبوم آهنگ شب اثری از سپنتا مجتهدزاده و روشنک نوری

دانلود آلبوم آهنگ شب اثری از سپنتا مجتهدزاده و روشنک نوری

این مجموعه یک آلبوم سنتی ایرانی در ۱۱ قطعه است که موسسه فرهنگی هنری آوای باربد آن را منتشر کرده است.

دانلود آلبوم آهنگ شب

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی آهنگسازی و تنظیم این آلبوم را روشنک نوری انجام داده؛ هنرمندی که در نوازندگی سنتور شاگرد پرویز مشکاتیان، پشنگ کامکار و مجید کیانی و در آهنگسازی شاگرد فرهاد فخرالدینی و کامبیز روشن‌روان بوده، گروه موسیقی مهربانو را تاسیس کرده و در آلبوم‌های «بی من مرو» و «آبروی آب» اثر مرتضی فلاحتی به عنوان نوازنده سنتور حضور داشته است.

سپنتا مجتهدزاده، خواننده «آهنگ شب» هم پیش‌تر با گروه دنگ شو همکاری داشته و قطعاتی مثل «گرم بخند»، «مسیحای امروز» و «چشم‌هایم را می بندم» را با این گروه اجرا کرده است.

نوازندگان «آهنگ شب» روشنک نوری، کوروش بزرگ‌پور، سامر حبیبی، علی درویش نوری، رضا مازندرانی، سهیل سان احمدی و ترانه سرایان آن هوشنگ ابتهاج، علی‌اکبر شیدا، سعدی و مولانا هستند. سازبندی آلبوم شامل سنتور، تار، بم‌تار، کمانچه، عود، تنبک و دف است.

سه قطعه از این آلبوم به تکنوازی تار و عود و دونوازی کمانچه و کمانچه آلتو اختصاص یافته است.

سه تصنیف «شیدا»، «آهنگ شب» و «سرو خرامان» با شعر مشهور مولانا «پوشیده چون جان می‌روی خوش در میان جان من» از دیگر آهنگ‌های «آهنگ شب» هستند.

روشنک نوری «آهنگ شب» را آلبومی توصیف کرده که نه در جستجوی جستاری نو و نه در برآوردن کاری سترگ بوده، تنها نغمات و لحظاتی را که در گذر روزها و شب‌های سالیان دور از دلش برآمده، ثبت کرده که در این آلبوم اجرا شده است.

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این آلبوم و سایر آثار موسیقایی حمایت کنیم.

پایان پیام

کد خبر : 217156 ساعت خبر : 4:25 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=217156
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات