خرید کتاب و بهترین منابع روانشناسی از وبسایت تلکتاب

خرید کتاب و بهترین منابع روانشناسی

ذهن انسان‌ها همیشه درگیر دغدغه‌ها و مشکلات اقتصادی، اجتماعی و … است، پس شما باید در شرایط حساس تصمیم‌گیری‌های مهمی را انجام دهید و این که چگونه این کار را انجام دهید خیلی مهم است.

یکی از بهترین کارها کتاب خواندن است شما با مطالعه کتاب با تجربه های یک نویسنده آشنا می‌شوید و می‌بینید که در شرایط حساس و بحرانی چگونه افراد ذهن خود را مدیریت می‌کنند. آیا هر کتابی برای شما مفید خواهد بود؟  بهتر است چه کتابی بخرید؟

بهتر است که به سمت کتاب های روانشناسی بروید ،بهترین کتاب‌ها را پیدا کرده و خریداری کنید و دانش خود را در این زمینه بالا ببرید در ادامه مطالب ما چند کتاب برتر در زمینه روان شناسی را به شما معرفی می‌کنیم.

خرید کتاب و بهترین منابع روانشناسی

۱: انسان در جستجوی معنا:

ویکتور فرانکل از خاطرات خود در اردوگاه‌های نازی در این کتاب صحبت می‌کند که این کتاب طرفداران زیادی دارد.

ویکتور فرانکل پزشک روانپزشکی است که مدتی در اردوگاه های کار اجباری اسیر بوده است. هدف او از نوشتن این کتاب فقط بازگو کردن خاطرات خود در اردوگاه نبوده است بلکه او خواسته موضوعات مربوط به مسائل روحی افرادی که در اردوگاه بوده‌اند را تحلیل و بررسی کند.

او در بین همه رنج‌ها و سختی‌هایی که در اردوگاه تحمل کرد توانست برای خود معنایی پیدا کند و این امر موجب کشف دانش معنا درمانی او شد.

او پس از این که شاهد مرگ بسیاری از اسیران بود بعد از مدت ها با کمک دوستانش این موضوع را بررسی کردند و متوجه شدند که علت مرگ افراد به جز کمبود غذا و خستگی نا امیدی آنها از زندگی بود.

این کتاب ۲۵۵ صفحه دارد و در ایران با ترجمه های متفاوتی به چاپ رسیده است.

۲: نامه های یک فیلسوف:

نامه های یک فیلسوف در حدود ۶۵ سال پیش از میلاد مسیح در خطاب به یک مقام رومی به نام لوسیلیوس که در سیسیل زندگی می‌کرد که در مورد شیوه‌های درست زندگی است.

۳: عشق:

نویسنده این کتاب لئو بوسکالیاست که به دکتر لاو مشهور است. دکتر لاو با توجه به کلاس عشقی که در دانشگاه برگزار می‌کرد این کتاب را با الهام گرفتن از آن نوشته است.

این کتاب همانطور که از نامش پیداست در مورد عشق است و راهکارهایی برای گذر از موانع عشق ارائه می‌دهد.

۴: والدین هشیار:

این کتاب نوشته شفالی ساباری (۱۹۷۲) کارشناس روانشناسی خانواده است و ۲۸۷ صفحه دارد. در کتاب والدین هشیار آموزش‌هایی در رابطه با متحول کردن و نیرومند کردن فرزندان به شما ارائه می‌دهد.

۵: رها کردن، طریقت تسلیم:

این کتاب به قلم دیوید هاوکینز است که دیدگاهی متفاوت به ذهن و روان انسان می‌کند. نویسنده در کتاب مشکلات عمیق فکری و روانی که اکثر مردم با یکی از آن ها درگیر هستند از دیدی چند جانبه روانشناسی و انسان شناسی مورد تحلیل و بررسی قرار داده است.

۶: افسانه کاریزما:

 نویسنده کتاب افسانه کاریزما، اولیویا فاکس کابان است.

در ایران این کتاب توسط آقای علی اکبر جنیدی ترجمه شده است که بسیار روان و قابل فهم است.

به دلیل این که نویسنده عقیده داشت افراد با تلاش و تمرین فراوان می‌توانند به کاریزما دست پیدا کنند این کتاب را با این عنوان نام‌گذاری کردند.

کاریزما به معنای جلب تحسین و توجه دیگران است. افراد کاریزماتیک می‌توانند به آسانی با دیگران صمیمی شوند و نیروی  قدرت خودشان را افزایش دهند و فرد می‌تواند این مهارت را توسعه دهد. در این کتاب نویسنده نحوه ایجاد شخصیت کاریزماتیک و حفظ آن را به افراد آموزش می‌دهد.

۷: پدر پولدار پدر بی پول:

این کتاب نوشته رابرت کیوساکی است که روایتگر نظرات و نگرش دو پدر به فرزندان است که موجب موفقیت و عدم موفقیت آنها می‌شود. او به والدین یاد می‌دهد که به آموزش‌های مدرسه اکتفا نکنند و خودشان فرزندان را برای ورود به جامعه آماده کنند.

در سال ۲۰۰۱ این کتاب یکی از۱۰ کتاب برتر در جهان شد و در ایران هم طرفداران زیادی دارد.

برای خرید کتاب می توانید به وبسایت تلکتاب مراجعه نمایید و کتاب‌ها را به صورت اینترنتی خریداری نمایید.

پایان پیام

آگهی در گلونی

کد خبر : 222786 ساعت خبر : 11:48 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=222786
اشتراک در نظرات
اطلاع از
1 دیدگاه
چیدمان
اولین نظرات آخرین نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات

بعد از سفارش نه تنها کتابی برای شما ارسال نمیشود، بلکه پس از پیگیری های مکرر از آخر هیچ مبلغی هم به حساب شما واریز نمیکنن و خیلی راحت توی تماس به بنده گفتن اصلا برو شکایت کن. به هیچ وجه خرید نکنید. لطفا شما هم این نوشته رو پاک کنید و از این فروشگاه حمایت نکنید.