دانلود آلبوم هنگام که گریه می دهد ساز با صدای مجتبی عسگری

دانلود آلبوم هنگام که گریه می دهد ساز با صدای مجتبی عسگری

این مجموعه روایتی است موسیقایی از چهار شاعر شهیر و معاصر ایرانی؛ نمیا یوشیج، سیاوش کسرایی، هوشنگ ابتهاج و محمدرضا شفیعی کدکنی.

آلبوم هنگام که گریه می دهد ساز

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی در این آلبوم آهنگساز با استفاده از عواملی مانند ریتم، استفاده مناسب از بازه صوتی خواننده اثر، تلفیق دقیق کلام و موسیقی و رنگ‌آمیزی هارمونیک در فضای موسیقی ایرانی جذابیتی رمز‌آلود برای شنونده پدید آورده است.

هنرمندان آلبوم هنگام که گریه می دهد ساز:

  • اثری از: مجتبی عسگری و حسام اینانلو
  • آهنگساز: حسام اینانلو
  • نوازندگان: حسام اینانلو، آرمان عامری، آزاده احمدی، یاور طاهریان، امیرمسعود ابوطالب و عیسی غفاری
  • ترانه سرایان: سیاوش کسرایی، محمدرضا شفیعی کدکنی، نیما یوشیج و هوشنگ ابتهاج (ه.ا.سایه)
  • خواننده: مجتبی عسگری

این آلبوم در ۹ قطعه و در سال ۱۳۹۳ منتشر شده است.

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این آلبوم و سایر آثار موسیقایی حمایت کنیم.

مجتبی عسگری سال ۱۳۵۷ در اصفهان به دنیا آمد.

علاقه‌اش به موسیقی از همان کودکی با نغمه‌هایی که از پدرش می‌شنید آغاز شد. هشت ساله بود که برای اولین بار در یکی از جشن‌های دبستان به روی صحنه رفت.

علاقه عسگری به مرور به آواز سنتی بیشتر شد و از نوجوانی با گوش دادن به آوازهای «محمدرضا شجریان» با دستگاه‌های آوازی آشنایی مختصری پیدا کرد.

در پانزده سالگی به هنرستان موسیقی رفت و از کلاس آواز «قاسم معمارزاده» بهره‌مند گردید.  او ردیف آوازی مکتب اصفهان را از «سید رضا طباطبایی» فرا گرفت.

وی در کارنامه خود اجرای کنسرت‌های متعدد در ایران و کشورهای روسیه، کانادا، الجزایر، قطر، امارات و کره جنوبی همراه با گروه‌های «صنم»، «مهتاب»، «نوای دل»، «خورشید»، «ژولیاک»، «فراق»، «نفیر»، «نوای مهر» و «خزان» را دارد.

پایان پیام

کد خبر : 224037 ساعت خبر : 4:15 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=224037
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات