قطع شدن برق و سرقت در حضور افراد خانه

قطع شدن برق و جدال های خانوادگی

به گزارش گلونی قطعی برق بر روی همه چیز اثر می‌گذارد؛ حتا مسائل اجتماعی و درون خانوادگی را هم تحت تاثیر قرار می‌دهد.

از آنجایی ما باید یک چیزی را از نزدیک ببینیم تا درباره آن اظهار نظر کنیم، در زمان قطعی برق به یکی از آپارتمان‌های مسکونی رفتیم تا درباره این موضوع تحقیق کنیم.

اگر سوال‌تان این است که از کجا می‌دانستیم چه زمانی برق قطع می‌شود باید بگوییم از راهنمای جدول خاموشی استفاده کردیم و با رمزگشایی به مقصد رسیدیم.

قطع شدن برق

-شما در تاریکی کجا می‌روید؟
شهروند: من؟ داشتم از فضای آن خانه فرار می‌کردم.

-فرار؟ چرا فرار می‌کردید؟
شهروند: نمی‌دانید طبقه بالا چه خبر است! همه با هم دعوا می‌کنند.

-چرا؟
شهروند: بیکاری ناشی از نبود برق به آنها فشار آورده است. اگر برق وصل بود، سرشان به گوشی و لپ تاپ گرم می‌شد یا نهایتاً در یخچال را باز و بسته می‌کردند تا حوصله‌شان سر نرود….

-سر و صدای‌شان خیلی بالا رفته. مطمئنید به خاطر قطعی برق است؟
شهروند: البته که به خاطر برق است. خواستند حواس‌شان را به چیزهای دیگر پرت کنند، نشستند به حرف زدن. از آنجایی که آدم در تاریکی راحت‌تر صحبت می‌کند و کار انجام می‌دهد، بحث‌شان به اعتراف کشیده شد و حالا از کلک‌های یکدیگر علیه هم با خبر شده‌اند و دعوا بالا گرفته است.

-چرا برای حل مسئله کاری نکردید؟
شهروند: من عضو آن خانه نیستم. آنجا داشتم تحقیق می‌کردم که اگر برق برود، افراد خانه را ترک می‌کنند تا به پمپ بنزین بروند یا تاریکی را غنیمت می‌شمارند و استراحت می‌کنند. البته هنوز تحقیقاتم تمام نشده، باید ببینم قهر و آشتی‌شان چقدر طول می‌کشد. شاید همه با هم قهر کردند و یکی یکی از خانه خارج شدند.

-این تحقیق به شما چه کمکی می‌کند؟
شهروند: باعث می‌شود با خیال راحت کارم را شروع کنم. به هر حال شغل من هم به یک سری تحقیقات و آمار نیاز دارد.

-به همین علت صورت خود را پوشانده‌اید؟
شهروند: بله چون هر تحقیقی ابزار خودش را لازم دارد. الان هم باید بروم تا مرا نبینند. شما هم بروید تا سر و صدا اذیت‌تان نکند.

گفتنی است این ملاقات باعث شد ما با چشم خود ببینیم که قطعی برق می‌تواند مسائل درون خانه را خدشه‌دار کند و البته افرادی که از قطعی برق سواستفاده می‌کنند را تا حدودی ناکام بگذارد.

پایان پیام

نویسنده: سارا ملاعباسی

کد خبر : 227549 ساعت خبر : 2:15 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=227549
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات