اطلاعیه روابط عمومی فیلیمو پیرو اتفاقات سریال می‌خواهم زنده بمانم

اطلاعیه روابط عمومی فیلیمو پیرو اتفاقات سریال می‌خواهم زنده بمانم

به گزارش گلونی روابط عمومی فیلیمو با ارسال اطلاعیه‌ای به توضیح جزئیات پیش آمده برای سریال می‌خواهم زنده بمانم پرداخت.

در متن این اطلاعیه آمده است:

با اعلام نظر معاونت محترم اجتماعی نیروی انتظامی در خصوص برخی حساسیت‌ها و موضوعات در سریال «می‌خواهم زنده بمانم»، مجوز پخش ادامه سریال صادر نشد و پخش در قسمت پانزدهم متوقف شد.

با همکاری موسسه ناجی هنر، ساترا و عوامل سازنده این سریال، جلسات متعددی برای بررسی ملاحظات ناجا برگزار شد که خوشبختانه با سعه صدر معاونت محترم اجتماعی نیروی انتظامی و بررسی همدلانه موضوع، ابهامات مرتفع و نقطه نظرات ناجا در ادامه سریال لحاظ شد.

اطلاعیه روابط عمومی فیلیمو

در ادامه با تاکید دادستانی محترم تهران مبنی بر لزوم رعایت حقوق کاربران این سریال مجدد از روز پنج شنبه ۱۳ خرداد پخش می‌شود.

به طور قطع عوامل سازنده این سریال همچون همه مردم ایران، نسبت به خدمات گسترده «کمیته انقلاب اسلامی» در روزهای سخت پس از پیروزی انقلاب اسلامی که با جنایات گروهک‌های تروریستی همراه بود، حساسیت ویژه‌ای دارند و فداکاری‌های این سازمان در بحران‌های دهه شصت و در ادامه تلاش‌های نیروی انتظامی در سال‌های بعد از انقلاب را فراموش نخواهند کرد.

در دل سریال «می‌خواهم زنده بمانم»، اتفاقات و ماجراها تنها بر اساس ضرورت‌های روایت داستانی ساخته و پرداخته شده است و این مجموعه قصد ندارد بستر تاریخی و وقایعی که داستان در آن رخ می دهد را به‌طور کامل بازنمایی کند.

اشارات صورت گرفته در مجموعه حاضر به سازمان «کمیته‌ انقلاب اسلامی» تنها به ضرورت داستانی بوده و نافی خدمات ارزشمند این نهاد انقلابی نیست.

لذا هر گونه تشابه اسامی، وقایع و آدم‌ها تخیلی است و تنها به ضرورت روایت داستان خلق شده‌اند.

هر داستان و روایت تقابل خیر و شر را توامان دارد و قصه این سریال نیز از این ماجرا دور نیست.

پایان پیام

کد خبر : 228910 ساعت خبر : 6:05 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=228910
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات