دانلود آلبوم همراه با باد پیمان یزدانیان با بهترین کیفیت

دانلود آلبوم همراه با باد پیمان یزدانیان با بهترین کیفیت

این اثر آلبومی از موسیقی فیلم‌های «پاداش سکوت» مازیار میری، «یک تکه نان» کمال تبریزی و «سربازهای جمعه» مسعود کیمیایی است که پیمان یزدانیان آهنگسازی آنها را بر عهده داشته است.

دانلود آلبوم همراه با باد

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی این آلبوم ۲۰ قطعه دارد و به همت نشر هرمس منتشر شده است.

رضا عسگرزاده، کیا طبسیان، پاشا هنجنی، بردیا کیارس، مجید اسماعیلی، درشن آنند، علی رحیمی، علیرضا میرآقا، کاوه ناصحی، پیمان یزدانیان و آنسامبل زهی نوبان با سازهای دودوک، آکاردئون، سه تار، نی، ویولن، ویولا، ویولنسل، طبلا، تمبک، ترومپت، گیتار و پیانو در این آلبوم به نوازندگی پرداخته‌اند.

پیمان یزدانیان درباره این مجموعه می‌‌گوید: «هر یک از آثار این مجموعه فارغ از علاقه وافرم به آهنگسازی در سینما، جذابیت‌‌های خاص دیگری نیز داشته‌‌اند. فضای فیلم «پاداش سکوت» محملی بود تا احترام قلبی‌ام را به ساز سحرانگیز دودوک ادا کنم.

توضیحات کارگردان فیلم «سربازهای جمعه» درباره انتظاراتش از فضای موسیقی فیلمش، این امکان را به من داد تا به آهنگسازی در سبکی کاملا متضاد با جغرافیا و فرهنگ فیلم بپردازم و در «یک تکه نان» ایده‌های ذهنی هنرمند، دوست و پسرخاله عزیزم کیا طبسیان در کنکاش با مقام فراموش شده سحری، مرا وارد دنیایی انتزاعی از موسیقی عهد قدیم ایران کرد.

همه اینها فرصت‌هایی بودند که پرده جادویی سینما در اختیار من قرار داد».

گفتنی است پیمان یزدانیان، متولد ۱۳۴۷ در تهران و فارغ التحصیل رشته مهندسی صنایع از دانشگاه صنعتی شریف تهران است.

او با حضور دررقابت بین‌المللی نوازندگی پیانو در کنکور موسیقی فرانسه در سال ۱۳۷۸ موفق به کسب دریافت جایزه دوم و یکسال بعد در همان رقابت رتبه نخست را کسب کرد.

از سال ۱۳۵۸ تا کنون بیش از ۵۰ قطعه موسیقی برای پیانو ساخته که اکثر آنها در کنسرت‌های متعدد در تهران و پاریس اجرا شده‌اند.

پایان پیام

کد خبر : 229113 ساعت خبر : 9:15 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=229113
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات