کتاب صوتی فصل کبوتر را از گلونی دانلود کنید

کتاب صوتی فصل کبوتر را از گلونی دانلود کنید

کتاب صوتی فصل کبوتر نوشته حسین فتاحی و گویندگی مهدی نمینی مقدم است.

کتاب صوتی فصل کبوتر

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی فصل کبوتر روایتگر روزهای پیش از انقلاب است، روزهایی متلاطم و پرحادثه، روزهایی که مردمان زیادی را با خود به خیابان‌ها کشاند و سرنوشت شان را تغییر داد.

«فصل کبوتر» داستان یک کارگر کارگاه مبل سازی را روایت می‌کند، کارگری که سال‌هاست مشغول به کار است و تجربه و مهارت کافی دارد. اتفاقا، از طرف صاحب کارش با پیشنهاد کار خوبی هم مواجه می‌شود و تلاش می‌کند تا با کار بیشتر، شرایط اقتصادی خود را اصلاح کند تا بتواند خانواده‌ دختری را که به او علاقه‌مند است، راضی به وصلت کند و … .

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این اثر و سایر کتاب‌های صوتی حمایت کنیم.

حسین فتاحی یکی از باسابقه‌ترین نویسندگان ایرانی ا‌ست که در سال ۱۳۳۶ در شهر یزد به دنیا آمد.

حسین فتاحی حدود ۴۰ سال از زندگی‌اش را صرف داستان‌نویسی برای کودکان و نوجوانان کرده و نزدیک به ۲۰۰ اثر جذاب و متنوع را به چاپ رسانده است.

او علاوه بر تالیف کتاب، به ترجمه و بازنویسی آثار کلاسیک و کهن فارسی نیز می‌پردازد و به حوزه ادبیات پایداری و دفاع مقدس نیز علاقه دارد.

فتاحی در سه حوزه تألیف، ترجمه و بازنویسی آثار کلاسیک فارسی برای کودکان و نوجوانان آثار متعددی منتشر کرده که «آتش در خرمن» و «پسران جزیره» در زمینه ادبیات پایداری است و «عشق سالهای جنگ» رمان دیگر او از سوی نشر قدیانی تاکنون شش بار تجدید چاپ شده است.

«مدرسه انقلاب» ،«کودک و توفان» ، «امیرکوچولوی هشتم» و بازنویسی «قصه‌های شاهنامه» از دیگر آثار او هستند.

پایان پیام

کد خبر : 229753 ساعت خبر : 10:15 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=229753
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات