دانلود آلبوم آبی دور اثری از آتنا اشتیاقی و فریدون بهرامی

دانلود آلبوم آبی دور اثری از آتنا اشتیاقی و فریدون بهرامی

در این مجموعه فریدون بهرامی آهنگسازی اثر را بر عهده داشته و آتنا اشتیاقی به عنوان نوازنده ویولنسل در کار حضور داشته است.

دانلود آلبوم آبی دور

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی آلبومی که پیش رو دارید یک اثری کاملا هنری و نوآورانه موسیقایی است. ترکیب موسیقی الکترونیک با یک ساز آکوستیک که حالتی راوی‌گونه دارد و وجود اِلِمان‌های منیمالیسم و موسیقی معاصر از ویژگی‌های این اثر به شمار می‌روند.

آبی دور فضایی خاکستری دارد و شاید بتوان آن را بازتاب زندگی شهری امروز دانست. این اثر شما را با تجربه‌های جدید شنیداری روبرو خواهد کرد.

این آلبوم در آذر سال ۱۳۹۷و در ۸ قطعه با نام‌های آبی دور، پرسه، خاکستر، ماسه ها و خارها، گره، شاید روزی دیگر، وارونگی و بازگشت منتشر شده است.

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر، حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این آلبوم و سایر آثار موسیقایی حمایت کنیم.

آتنا اشتیاقی نوازنده جوان ولی نام آشنای ویولنسل و كنترباس است. او تحصیلات خود را در هنرستان در رشته نوازندگی آغاز كرد.

اشتیاقی در سال ۱۳۹۳ در كنار چند نوازنده دیگر به عنوان برنده تندیس بهترین نوازنده سازهای غربی در دومین جشن سالانه «موسیقی ‌ما» انتخاب شد.

این هنرمند، سابقه همكاری با اركستر سمفونیك تهران در سال ۱۳۸۵ را در كارنامه خود دارد و از سال ۱۳۸۹ در مقام نوازنده با اركستر ملی ایران همكاری می‌كند.

اشتیاقی در بسیاری از آلبوم‌های موسیقی نظیر «امشب كنار غزل‌های من بخواب»، «ایران من»، «چه آتش ها» و «آرایش غلیظ» با صدای همایون شجریان و آلبوم های «فروغ» و «دخت پری وار» با صدای علیرضا قربانی و چند آلبوم موسیقی دیگر به عنوان نوازنده ویلنسل و كنترباس حضور داشته است.

پایان پیام

کد خبر : 230095 ساعت خبر : 3:15 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=230095
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات