کروئلا سرگرمی با ریتم و رنگ و فیگور

کروئلا سرگرمی با ریتم و رنگ و فیگور

به گزارش گلونی حسین معززی‌نیا در کانال خود نوشت:

اگر تصمیم‌تان را گرفته‌اید سراغ محصولات «کارخانه‌ رویاسازی هالیوود» نروید که خب هیچ!

هم‌چنین اگر با خودتان قرار گذاشته‌اید فقط فیلم‌هایی ببینید که «حرفی برای گفتن داشته باشند» و به شرایط دنیای امروز و نابرابری‌های اجتماعی واکنش نشان بدهند، باز هم هیچ!

اگر نه تماشای محصول جدید کمپانی دیزنی به نام کروئلا توصیه می‌شود!

این فیلم را در فیلیمو ببینید

این از آن فیلم‌هاست که اگر با «قراردادها»یش کنار بیایید، به ‌مدت بیش از دو ساعت با ریتم و رنگ و فیگور سرگرم‌تان خواهد کرد.

کنار آمدن با «قراردادها»یش، یعنی این‌که بپذیرید این فقط یک فیلم است، سازندگانش ابایی از به‌کارگیری دوباره‌ کلیشه‌ها ندارند، منطق روایت هم منطبق بر وقایعی انیمیشن‌گونه است به‌شکلی که خود کاراکترها هم انگار می‌دانند مشغول زندگی در یک دنیای فانتزی‌اند.

آن‌وقت می‌شود به تماشای رقابت‌طلبی و خیره‌سری یک دختر خجالتی یتیم به نام استلا نشست که می‌تواند Cruel رفتار کند و به کروئلا تبدیل شود، دمار از روزگار دشمنانش برآورد.

استلا با ترکیب موی سیاه و سفید روی سرش که دقیقاً به دو نیمه تقسیم شده، ارجاع به ‌الگوی دکتر جکیل و مسترهاید یا همه‌ کاراکترهای کامیک‌بوک‌هاست که دو چهره دارند: یک شهروند مودب و سر‌به‌راه/ یک ابرقهرمان که توانایی‌های خارق‌العاده دارد.

جذابیت این فیلم برای من البته بیش از هر چیز تماشای اجرای لذت‌بخش اما تامپسون (از باهوش‌ترین و درخشان‌ترین بازیگران زن دهه‌ اخیر) از این کاراکتر است که ریزه‌کاری‌های ظریف و دیدنی دارد.

ضدقهرمان داستان را هم اما استون (بازیگر بزرگ سینما، تئاتر و تلویزیون انگلستان) بازی می‌کند که باعث شده یک دوئل دیدنی بین این دو بازیگر از دو نسل را ببینیم.

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 230110 ساعت خبر : 11:57 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=230110
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات