مالکی پدرسوخته کارش رو خوب بلده

«پای برهنه مالکی با خون دلمه بسته بر کاشی سفید فاصله‌ای نداشت.»

«سنگ اول رو خوب گذاشتی، مواظب سنگ‌های بعدی باش تا دیوارت درست بره بالا.»

به گزارش گلونی نخستین قسمت از سریال «زخم کاری» جمعه ۱۴ خرداد در فیلیمو منتشر شد.

قسمت اول این سریال برای طرفداران سینمای مهدویان و دوستداران بازی جواد عزتی و  علاقه‌مندان به اقتباس، قسمتی خوب و قابل قبولی بود و با قصه آشنا شدند.

آنها با شوک سیلی‌های سیمرا به مالکی قسمت اول را به پایان رساندند اما فکر نمی‌‌کردند که در دومین قسمت از زخم کاری چنین غافل‌گیر بشوند.

دومین قسمت از زخم کاری به مخاطبان نشان داد که باید دیدن ۱۳ قسمت دیگر این مجموعه ۱۵ قسمتی لحظه‌شماری کنند.

این داستان پرتنش و پرکشش و کارگردانی خوب و بازی‌های عالی به‌ویژه بازی رعنا آزادی‌ور در نقش سمیرا نوید یک رکوردشکنی را در میان سریال‌های شبکه نمایش خانگی می‌دهد.

مالکی پدرسوخته کارش رو خوب بلده

قصه‌ای که در شب بارانی آغاز می‌شود از جاده‌ چالوس می‌گذرد، به ساحل کیش می‌رود و در یک شب نمناک ادامه پیدا می‌کند تا دیوار مالکی درست بالا برود.

اما خوب و درست در این قصه همان خوب و درست دنیای ماست؟

مالکی خیلی زود دست به کار می‌شود و سمیرا او را پشتیبانی می‌کند. بازی جواد عزتی در نقش مالکی در همان قسمت اول، آنجا که نام سمیرا را از زبان ریزآبادی می‌شنود هم قابل توجه است اما در قسمت دوم او کاملا مالکی است و طغیان کرده است و تحت فرمان سمیرا همه کار می‌‌کند.

بخشی از کتاب بیست زخم کاری:

«نمی‌دونستم ریزآبادی کیش و دبی رو برام در نظر گرفته. زن حرف نزد. باید قبلش بهم می‌گفت. قبل از جلسه نروژی‌ها. زن آهسته گفت واقعأ لطف کرده! لحنش سرزنش‌آمیز بود. یعنی بعد از این همه کاری که براش کردی، تازه این کار گیجت کرده؟ لبه رومیزی به شدت تکان می‌خورد. مرد باز انگشت‌هایش را نگاه کرد. دیروز به نروژی‌ها به جای شماره حساب‌های ریزآبادی، مال خودم رو دادم. صندلی زن قرچی کرد. زن حرفی نزد. مرد انگار که جمله قبلی‌اش ناقص مانده باشد، تأکید کرد، آهسته‌تر.»

جواد عزتی، رعنا آزادی ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، سیاوش طهمورث، عباس جمشیدی فر، مهدی زمین پرداز، امیرحسین هاشمی، کاظم هژیرآزاد، منوچهر علیپور، مه لقا باقری، مائده طهماسبی، مرتضی امینی تبار و سارا حاتمی در این سریال ایفای نقش کرده‌اند.

پایان پیام

کد خبر : 230199 ساعت خبر : 1:14 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=230199
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات