معرفی مدیر مسابقه و نمایشگاه عکس جشنواره تئاتر فجر

معرفی مدیر مسابقه و نمایشگاه عکس جشنواره تئاتر فجر

به گزارش پایگاه خبری گلونی مدیرمسابقه و نمایشگاه عکس سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر معرفی شد.

سعید اسدی دبیر سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، طی حکمی رضا معطریان را به عنوان مدیرمسابقه و نمایشگاه عکس جشنواره معرفی کرد.

رضا معطریان از عکاسان خلاق و با تجربه عرصه حرفه‌ای تئاتر کشور که در دوره پیشین جشنواره نیز مدیریت مسابقه و نمایشگاه عکس را برعهده داشت، به عنوان مدیر مسابقه و نمایشگاه عکس سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر معرفی شد.

در حکم انتصاب معطریان، تنظیم فراخوان تخصصی بخش عکس و ارائه به دبیرخانه جهت اعلام عمومی، تهیه فرم ویژه بخش عکس جهت ثبت آثار در دبیرخانه، معرفی گروه داوری به دبیرجشنواره، پیگیری و نظارت بر فرآیند انتخاب آثار برگزیده، تعیین شیوه‌نامه داوری آثار و پیگیری آماده‌سازی چاپ و انتشار مطلوب آثار با هماهنگی دبیرخانه در قالب  کتاب عکس­‌های برگزیده و پیگیری، هماهنگی و برگزاری نمایشگاه عکس به نحو شایسته در ایام جشنواره ازجمله نکات مورد تأکید در مدیریت بهینه این بخش ذکر شده است.

معرفی مدیر مسابقه و نمایشگاه عکس جشنواره تئاتر فجر

رضا معطریان متولد ۱۳۴۸ در مشهد است. او عکاسی را از سال ۱۳۶۸ در حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی و همکاری با روزنامه‌های ایران، همشهری، آفتاب امروز، صبح امروز و شرق آغاز کرد. رضا معطریان، عکاس خودآموخته، برنده سه جایزه اول از جشنواره مطبوعات در رشته عکس بوده و همچنین برگزاری نمایشگاه‌های انفرادی و جمعی در ایران و خارج از کشور ازجمله فعالیت‌های این عکاس است.

سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به دبیری سعید اسدی یکم تا دوازدهم بهمن ماه۱۳۹۵ برگزار خواهد شد.

پایان پیام

کد خبر : 23242 ساعت خبر : 10:47 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=23242
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات