واکسیناسیون کرونا و سفر به ارمنستان با اتوبوس دربستی

واکسیناسیون کرونا و سفر به ارمنستان با اتوبوس دربستی

به گزارش گلونی افزایش درخواست برای اتوبوس‌های دربستی به مرز ارمنستان، بی‌ارتباط با روند نامشخص واکسیناسیون در کشور نیست.

به گفته رئیس اتحادیه شرکت‌های حمل‌ونقل مسافری: «پس از اینکه ارمنستان اعلام کرد به گردشگران واکسن کرونا تزریق می‌کند، تقاضای اتوبوس دربستی به سمت شهر مرزی ارمنستان «نوردوز» در جلفا افزایش یافته است».

احمدرضا عامری با بیان اینکه در حال حاضر هیچ سفر خارجی از طریق مرز‌های زمینی نداریم، افزود: «از زمان شیوع ویروس کرونا سفر‌های زمینی به تمامی کشور‌های مرزی از جمله ارمنستان، گرجستان و استانبول ممنوع بوده و به هیچ عنوان شرکت‌های حمل و نقلی حق جابه‌جایی مسافران در این بخش را ندارند».

با این وجود بعد از اعلام این خبر، تقاضای خرید بلیت اتوبوس به سمت مرز‌های ارمنستان افزایش یافته است.

مسئولان ستاد کرونا این روزها هم‌چنان سرگرم رونمایی از چندمین واکسن ساخت وطن هستند، دیگر انگار نه آمار و سرعت واکسیناسیون و نه جان باختن مردم در موج پنجم کرونا، کمترین اهمیتی برای‌شان ندارد.

واکسیناسیون کرونا و سفر به ارمنستان

آن وقت دور از انتظار است که ترس و دلهره مردم از همه‌گیری و پناه بردن‌شان به کشورهای همسایه را برای ایمن شدن در برابر کرونا، برای‌شان محلی از اعراب داشته باشد.

در تازه‌ترین واکنش جهانپور درباره سفر ایرانیان به ارمنستان برای تزریق واکسن کرونا توضیحاتی ارائه کرده است که بیشتر به عذر بدتر از گناه برای ستاد کرونا و وزارت بهداشت که بعد از ماه‌ها در واکسیناسیون عمومی و اجرای وعده‌های خودشان در مانده‌اند، می‌ماند.

کیانوش جهانپور سخنگوی سازمان غذا و دارو در خصوص سفر تعدادی از مردم برای تزریق واکسن کرونا به ارمنستان گفته: «در برخی از کشور‌های همسایه ما از جمله ارمنستان از واکسیناسیون علیه کرونا استقبال نشده است.

این کشور واکسن استرازنکا را وارد کرده است که مورد استقبال عمومی قرار نگرفته و مردم این کشور واکسن‌ها را مورد استفاده قرار نداده‌اند و از آنجایی که این واکسن‌ها تاریخ مصرف دارند و به توریست‌هایی که به آنجا سفر می‌کنند، تزریق می‌شود».

اگر به جناب جهانپور بر نمی‌خورد در پاسخ به واکنش ایشان، می‌گوییم: آقای ستاد کرونا! شما به ملت واکسن بزن! اصلا استرازنکا بزن! آب مقطر بزن! دارونما بزن!

اصلا شما واکسن را به شکل عمومی عرضه کن بگذار ملت ما هم به انتخاب خودشان از واکسیناسیون استقبال نکنند و واکسن‌ها روی دست شما باد کند و تاریخ مصرفشان بگذرد.

بد می‌گوییم؟

پایان پیام

نویسنده: آرزو قدوسی

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 233950 ساعت خبر : 9:00 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=233950
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات