کتاب صوتی درباره تو از میلاد عرفان پور را دانلود کنید

کتاب صوتی درباره تو از میلاد عرفان پور را دانلود کنید

این کتاب، مجموعه رباعی، ششمین مجموعه شعر مستقل میلاد عرفان پور، بیش از ۶۰ رباعی را دربرمی‌گیرد.

کتاب صوتی درباره تو

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی در توضیحات اثر آمده است: این اثر در حوزه رباعی و از موضوعات متنوعی برخوردار است اما بر اساس حال و هوای مشترکی که برخی اشعار داشته‌اند به چند فصل تقسیم‌بندی شده.

این کتاب در پنج بخش با عناوین «گل کردن گریه در گلوی دو سه ابر»، «آن نامه عاشقانه را یادت هست»، «تنهایی دسته جمعی آدم‌ها»، «از زندگی مرگ چه می‌دانی تو» و «دستی برسان به شاخه دورتری» منتشر شده است.

مخاطب شعر عرفان‌پور نه «تو»ی ایرانی مسلمانِ امروز و نه «تو»ی کلی و انتزاعی که «تو»ی انسان است. هم انتزاعی، هم انضمامی. هم زمینی هم آسمان. هم ظاهری و هم باطنی.

وقتی با انسانِ اکنونی و اینجایی سخن می‌گوید شعرش رنگ شعر اجتماعی می‌گیرد و آن‌گاه که با انسان بی‌زمان و بی‌مکان، شعرش آهنگِ شعر عرفانی را می‌نوازد. این است که «درباره تو» کتابی است درباره من و درباره تو‌!

میلاد عرفان پور دانشجوی کارشناسی معارف اسلامی و فرهنگ و ارتباطات دانشگاه امام صادق (ع) است و سابقه ۱۲ سال فعالیت در حوزه شعر دارد.

این عضو بنیاد ملی نخبگان، تا به حال، مقام‌های بسیاری را در ده‌ها جشنواره شعر از آن خود کرده است که از آن جمله عبارتند از: مقام اول جشنواره جوان خوارزمی ۱۳۸۵، کسب سرو زرین جشنواره بین‌المللی شعر فجر ۱۳۸۶، کسب جایزه ادبی قیصر امین پور ۱۳۸۶، برگزیده جشنواره تقریب مذاهب اسلامی ۱۳۸۹، برگزیده شب شعر بزرگ عاشورا در چهار سال ۸۴ تا ۸۸.

آثاری که تا به حال از او منتشر شده است، عبارتند از: «از شرم برادرم»، «پاییز بهاریست که عاشق شده است»، «پادشهر»، «جشن فراموشی ها» و «دیگری».

سایر کتاب‌های صوتی را از این لینک مشاهده کنید

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 236709 ساعت خبر : 10:15 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=236709
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات