نقش همه کاره در مافیا و خروجی زودهنگام از بازی

نقش همه کاره در مافیا و خروجی زودهنگام از بازی

به گزارش گلونی بعضی از بازیکنان شهر در طول بازی همه کار انجام می‌دهند. به طوری که بعضی از افراد نمی‌دانند آنها شهروند هستند یا مافیا.

هر چند که خودشان معتقدند می‌توانند چند کار را هم‌زمان انجام دهند و برای همین قابلیت به دیگران فخر می‌فروشند، اما اغلب بازیکنان فکر می‌کنند آنها مافیا هستند. چون فقط مافیاست که از وضعیت شهروندان خبر دارد و سعی دارد با ترفندهای متفاوت آنها را از شهر خارج کند.

از آن‌جایی که قوانین بازی هم جزو طرفداران بازیکنان تک بُعدی است و معتقد است باید تمرکز را فقط بر یک کار گذاشت، به او قابلیت‌های مهم و حیاتی نمی‌دهد و فقط اجازه می‌دهد تهمت بزند، دفاع کند، به شهروند و مافیا با هم رای دهد و حتا خلاف جهت شهر حرکت کند.

همان‌طور که مشخص است این قوانین، قابلیت‌های مهم را در بین بازیکنان تقسیم می‌کند تا هم افراد بیشتر در بازی حضور داشته باشند و هم روند شهر، روندی استاندارد باشد.

چون مشخص است که اگر یک شهروند، هم بتواند دیگر بازیکنان را نجات دهد، هم به مافیا شلیک کند و هم به بازیکنان تفنگ بدهد، سطح آگاهی‌اش با مافیا به نوعی برابر شده و توازن شهر بر هم می‎خورد.

پس همه کاره شهروندی است که خیال می‌کند وظیفه مهمی در شهر انجام می‌دهد اما به خاطر حرف‌های ضد و نقیضش فقط میزان تردید را بالا می‌برد.

به همین علت بازیکنان شهر ترجیح می‌دهند او را از بازی بیرون کنند تا با خیالی راحت به ادامه بازی برسند.

نقش همه کاره در مافیا

اگر در بازی مافیا این نقش را دریافت کردید، شهروندان را آگاه کنید که این نقش را فقط برای پیروزی آنها قبول کرده‌اید اگر نه همه کاره بودن واقعاً کار سختی است.

همچنین آنها را متقاعد کنید که همه کاره بودن فقط یک نقش است و قوانین بازی ثابت می‎کند که همه‌کاره و هیچ‌کاره بودن رابطه نزدیکی با هم دارند.

در آخر اگر باز هم به شما رای خروج دادند، در وصیت‌تان بگویید که این رای‌ها فقط از سر حسادت بوده و نتوانستند ببینند شما می‌توانید چند کار را با هم انجام دهید.

پایان پیام

قسمت‌های دیگر را بخوانید

نویسنده: سارا ملاعباسی

ایرانی‌ها چه دغدغه‌هایی دارند؟
اینجا را ببینید

کد خبر : 236918 ساعت خبر : 8:08 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=236918
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات