افتتاح مجتمع تولید گاز اکسیژن طبی و صنعتی در خرم‌آباد

افتتاح مجتمع تولید گاز اکسیژن طبی و صنعتی در خرم‌آباد

روزنامه لرستان/ ۷ شهریور

به گزارش پایگاه خبری گلونی امروز حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی، وزیر دادگستری به لرستان سفر کرد. پس روزنامه امروز با خبرهای خوش این بازدید شروع می‌کنم. در آغاز روز وی پس از استقبال رسمی مسئولان استانی و شهرستانی وارد شهرستان بروجرد شد و به گلزار شهدای این شهرستان رفت.

۲۶ محصول جدید دارویی در شرکت داروسازی اکسیر بروجرد ظهر امروز با حضور وزیر دادگستری و مسئولان استانی رونمایی شد. هم‌چنین آغاز عملیات اجرایی پروژه سایت تولید محصول پروفیلد شامل سرنگ‌های آماده تزریق انجام و از سایت تولید محصولات جوشان شامل ویتامین سی و کلسیم و  سایت تولید محصولات هازاروس با تولید محصول متیل پردنیزول بهره‌برداری شد.

تسنیم نوشت دو هزار و ۸۳۳ واحد مسکن مهر در ۹ شهرستان استان لرستان به‌صورت هم‌زمان و به نمایندگی از آن‌ها در شهرستان بروجرد صبح امروز با حضور وزیر دادگستری، استاندار لرستان، نماینده مردم بروجرد و جمعی از مسئولان استانی به بهره‌برداری رسید. ایشان به همراه استاندار لرستان از مجتمع کشت و صنعت خرم‌آباد هم بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما امروز با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت واحد تولید مواد آرایشی و بهداشتی مهان سپهر تابان در شهرک صنعتی شماره یک خرم‌آباد افتتاح شد.

افتتاح مجتمع تولید گاز اکسیژن طبی و صنعتی در خرم‌آباد

مجتمع صنعتی تولید گاز اکسیژن طبی و صنعتی امروز با حضور رمضانعلی صادق‌زاده معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزیر صنعت، معدن و تجارت در خرم‌آباد افتتاح شد که این مجموعه برای ۲۳ نفربه طورمستقیم و غیرمستقیم ایجاد اشتغال می‌کند.

از همان آغاز روزنامه داریم یک‌بند خبرهای افتتاح و بهره‌برداری می‌خوانیم ولی حالا دیگر نوبت خبرهای محیط زیست است. آن هم چه خبری. از همان‌ها که همیشه می‌گویم حال آدم را خوب می‌کند. به مناسبت هفته دولت اداره حفاظت محیط زیست بروجرد با همکاری هیأت والیبال بانوان بروجرد اقدام به پاکسازی سراب کرتول از زباله نمود. سراب کرتول منطقه گردشگری بسیار زیبایی است که در حوالی روستای توده زن واقع است. رئیس اداره حفاظت محیط زیست بروجرد از مردم خواست در حفظ نظافت این منطقه منحصر به فرد کوشا باشند. از من می‌شنوید هرکجا خبری از برنامه‌های این‌چنینی شنیدید فرصت را از دست ندهید و به جمع آنها بپیوندید. شاید این فعالیت‌های ما ادای دینی باشد به زمینی که سخاوتمند بوده و هست.

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

پایان پیام

گزارش‌گر: آرشین ساکی

کد خبر : 24029 ساعت خبر : 6:27 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=24029
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات