من می‌خوام شاه بشم نامزد جایزه جشنواره کازان

مستند سینمایی «من می‎خوام شاه بشم» به کارگردانی مهدی گنجی نامزد دریافت جایزه جشنواره کازان روسیه شد. این مستند در بخش مسابقه فیلم‌های بلند در روز سه شنبه ۱۶ شهریور به روی پرده می‎رود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، جشنواره کازان از ۱۵ تا ۲۱ شهریور در ایالت تارتارستان روسیه و در شهر کازان، کنار رود ولگا برگزار می‌شود. این جشنواره با تمرکز بر فرهنگ گفت‌وگو و تعامل، فیلم‌هایی را به نمایش می‌گذارد که به مسائل مسلمانان جهان می‌پردازند.
کارگردانان، تهیه کنندگان و دست اندرکاران سینمای مستند از کشور روسیه و سایر کشورها مهمان این جشنواره هستند. کلاس‌های آموزشی، جلسات گفت‌وگوی حضوری، نمایش فیلم‌های مختلف از سراسر دنیا و معرفی آن‌ها به مخاطبان از مهم‌ترین برنامه‌های این دوره از جشنواره است.
مستند «من می خوام شاه بشم» که در گروه هنروتجربه به نمایش درآمد،در جشنواره سی و سوم فیلم فجر جایزه بهترین کارگردانی فیلم مستند را دریافت کرد. این مستند تاکنون در جشنواره‌های معتبر بین‌المللی متعددی نظیر آمستردام (ایدفا) ، مونیخ آلمان، میلنیوم بلژیک، پلنت داکس لهستان و سیلور داکس، بیگ اسکای آمریکا به نمایش در آمده و از فلاهرتیانای روسیه، چاگرین فالز آمریکا، ایرانیان سانفرانسیسکو و ایرانیان پراگ موفق به دریافت جایزه شده‌است.
در ساخت این مستند سحر رضوی( تهیه‌کننده)، اسماعیل منصف (تدوین‌گر)، حسن مهدوی و رضا گدازگر (صداگذار)، امین بهروز زاده و شعیب کمین‌پور (آهنگ‌ساز)، علی باقری (عکاس و طراح پوستر) و پویان شعله ور (کالریست) با گنجی همکاری داشته‌اند.

پایان پیام

کد خبر : 24497 ساعت خبر : 11:03 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=24497
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات