آیا بیشتر مردهای سریال افرا تندخو هستند؟

آیا بیشتر مردهای سریال افرا تندخو هستند؟

به گزارش گلونی سریال تلویزیونی افرا به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه‌کنندگی محمدکامبیز دارابی و مجید مولایی، در جذب مخاطب، فضاسازی (البته به صورت نسبی و با شدت و ضعف)، انتخاب و هدایت بازیگران، روایت و طرح گره ناموفق نیست.

هر چند نمی‌توان پرسش‌های تخصصی جامعه‌ پزشکی درباره تلاش برای احیای شخصیت پیمان در اتاق عمل توسط ناهید در جایگاه جراح را نادیده گرفت که لزوم وجود مشاوری دقیق‌تر را می‌طلبید.

مردهای تند خو و کم حوصله مجموعه افرا

حاج محمود فروزش، قدرتش را در پول می‌بیند و اصالت آدم‌ها را با میزان مال و ثروت سنجیده و گاه ایشان را می‌خرد. جدی با استدلال‌های شخصی، زورگو است و نشانه‌هایی از خشونت در خلق و خو دارد.

مسعود، محیط‌بان است و جدیت در کار و مراقب از محیط زیست، با نوع رفتارش با همسر، آگاهانه یا غیر آگاهانه، در هم آمیخته و از این شخصیت، انسانی سرد، اندکی عصبی همراه با خشم فرو خفته ساخته تا جایی که عبارات و لحن او با مهتاب، خالی از عاطفه میان زن و شوهری است.

این ویژگی کاراکتر حتی ممکن است محبوبیت محیط بان را نزد بیننده بکاهد.

وحید، سال‌ها با حاج فروزش کار کرده و از نظر جایگاه اقتصادی، صاحب کار سابقش ایشان را یک رعیت به شمار می‌آورد. وحید در معاشرت با همسرش، سرد، خشک و تند است. چه از ایشان بدی ببیند چه خیر.

از مردهای سریال افرا، تنها مردی که به صورت پر رنگ از عشق سخن می‌گوید و روی آن پایمردی می‌کند پیمان است، شخصیتی که در میانه راه کشته می‌شود.

مردان تقریبا سخت کار می‌کنند، حوصله ندارند و بردباری‌شان نیست.

برای نگارنده این پرسش بسیار مهم است که؛ آیا این نگرش و آنچه در افرا از آب درآمده عمدی است یا اتفاقی؟!

نقد سایر سریال‌ها را بخوانید

پایان پیام

نویسنده: نیما نعمتی زاده

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 245092 ساعت خبر : 1:30 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=245092
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات