گفتگو با بازیگر و کارگردان دودکش در سریالیست

گفتگو با بازیگر و کارگردان دودکش در سریالیست

برنامه «سریالیست» امشب در قسمت تازه خود میزبان بازیگر و کارگردان سریال «دودکش» است و پرونده هفته نیز به تغییر شغل بازیگران و مجریان اختصاص دارد.

به گزارش گلونی در قسمت تازه «سریالیست» که امشب پنجشنبه ۲۵ شهریور روی آنتن می‌رود، پدرام کریمی میزبان الهام اخوان بازیگر سریال «دودکش» است و با برزو نیک‌نژاد کارگردان این سریال نیز به صورت تصویری گفتگو می‌کند. مجموعه محبوبی که فصل دوم آن تیر و مرداد ماه سال جاری از شبکه یک پخش و پربیننده شد.

در بخش نوستالژی رسول نجفیان بازیگر پیشکسوت به برنامه می‌آید و از خاطرات سریال قدیمی «کاکتوس» می‌گوید؛ مجموعه‌ای که در سه فصل از سال ۷۷ تا ۸۳ به کارگردانی محمدرضا هنرمند از شبکه یک سیما پخش شد و زنده یاد خسرو شکیبایی نیز در آن به ایفای نقش می‌پرداخت.

اجرای بخش پرونده این هفته را فرهاد جم بر عهده دارد و در گفتگو با کریمی موضوع تغییر شغل در عرصه بازیگری و اجرا را بررسی می‌کند؛ بازیگرانی که مجری شدند و یا مجریانی که بازیگر شدند.

«سریالیست» به تهیه‌کنندگی محمد باریکانی و مجتبی فرجی و با اجرای پدرام کریمی کاری است از گروه تاریخ، فرهنگ و هنر شبکه یک که پنجشنبه هر هفته ساعت ۲۳:۱۵ روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

گفتنی است فصل قبلی این برنامه در شب‌های نوروز ۱۴۰۰ از شبکه یک پخش شد و طی آن، بهترین سریال سال ۹۹ با استقبال و مشارکت بسیار خوب مخاطبان و دریافت حدود ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار رای و نظر از سوی مردم، معرفی شد.

به دلیل استقبال مخاطبان و سریال‌سازان تلویزیون، با تصمیم شبکه قرار بر این شد برنامه «سریالیست» به صورت هفتگی ادامه داشته باشد و این بار به تولیدات ۱۴۰۰ سیما در حوزه سریال بپردازد.

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 245381 ساعت خبر : 2:17 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=245381
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات