کتاب صوتی خاطرات از دست رفته را دانلود کنید

کتاب صوتی خاطرات از دست رفته را دانلود کنید

این مجموعه اثری است پاپ کلاسیک که در اغلب قطعات آن، سازها به تکنوازی پرداخته‌اند و موزیک عمدتا نقش فضاسازی را بر عهده داشته است.

خاطرات از دست رفته

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی در سوگ خاطرات از دست رفته مجموعه است است با همکاری هنرمندان نام آشنایی چون: «اشکان خطیبی»، «مهدی پاکدل» و «مهتاب نصیرپور» که اشعار «پل اِلوار» و «مارگوت بیکل» با ترجمه «احمد شاملو» را در آن دکلمه کرده‌اند.

امید حاجیلی، امیر عظیمی، شهرام رکوعی، بابک صفرنژاد، هومن نامداری و سامان هادی در آن به نوازندگی پرداخته‌اند.

حتی در کاور آلبوم هم از نام‌های آشنایی مثل «محمد رحمانیان»، «آیدا سرکیسیان»، «مرضیه وفامهر»، «سیامک عباسی» و … قدردانی شده است.

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این اثر و سایر کتاب‌های صوتی حمایت کنیم.

همچنین تولید و نشر کتاب صوتی فرصتی مناسب برای علاقه‌مندان به شعر و ادبیات است تا بتوانند در کنار امور روزمره، مباحث مورد علاقه خود را دنبال کنند.

امیر عظیمی متولد اردیبهشت‌ماه ۱۳۶۷ در تهران، آهنگساز و تنظیم کننده، نوازنده ویولن و پیانو و تهیه کننده است.

او در ۱۲ سالگی آموزش آکادمیک موسیقی و نوازندگی ویولن را زیر نظر مازیار ظهیرالدینی در هنرستان عالی موسیقی تهران آغاز کرد.

پس از گذراندن دروس تخصصی زیر نظر اساتید هنرستان و فارغ‌التحصیلی از آنجا، با ورود به دانشگاه موسیقی و بهره بردن از محضر اساتیدی چون سیاوش بیضایی، محمد آزاده‌فر، علی نقی افشارنیا، تقی ضرابی، پدرام فریوسفی، مسعود ابراهیمی و … سرانجام در سال ۱۳۸۹ با مدرک کارشناسی هنرهای زیبا (نوازندگی ویلن) فارغ‌التحصیل شد.

سایر کتاب‌های صوتی را از این لینک مشاهده کنید

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 246851 ساعت خبر : 12:15 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=246851
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات