دانلود آلبوم خانه غریب اثر وحید تاج به صورت قانونی

دانلود آلبوم خانه غریب اثر وحید تاج به صورت قانونی

این مجموعه در ۹ قطعه و از سوی کانون فرهنگی هنری نی داوود منتشر شد و در دسترس قرار گرفت.

دانلود آلبوم خانه غریب

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی در توضیحات آلبوم به قلم پویان بیگلر آمده است: « اثری که پیش رو دارید، حاصل اولین دوره فعالیت این گروه به سرپرستی و آهنگسازی نگارنده است.

شاید آنچه از ابتدای کار رخ می‌نمود اعتقاد به فرم‌های کلاسیک موسیقی ایرانی و اساسا این تفکر بود که حرف تازه لزوما همیشه قالب تازه نمی‌طلبد.

دراصل تلاش ما در به انجام رساندن این اثر و انتشار آن، تجربه‌ای در همان قالب‌های قدیمی بود تا دغدغه آفرینش اثری بایع و تازه.

این مجموعه دارای فرم ساز و آواز است. دراصل آنچه در ابتدای برخورد با این اثر نمایان می‌شود، تاکید و پای بندی بر آواز به عنوان متن است و ضربی‌هایی که در پی می‌آیند در اصل حاشیه‌ای بر متن آواز هستند.

بر مبنای فرم کلی این موسیقی (ساز و آواز) بر طبق سلسله مراتب (هیرارکی) گوشه‌هایی که در ردیف موسیقی ایرانی وجود دارد، سعی شده روایتی کامل از کیفیت و کمیت دستگاه شور ارائه گردد و با توجه به این خصوصیت موسیقی دستگاهی ساختار آوازها نیز از پیش طراحی و تدوین شده‌اند.»

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این آلبوم و سایر آثار موسیقایی حمایت کنیم.

وحید تاج متولد سال ۱۳۶۲ در دزفول است.

وی فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۰ با فنون ابتدایی موسیقی آوازی نزد پدرش آقای علیرضا تاج فرا گرفت.

وحید تاج فارغ‌التحصیل کارشناس موسیقی است و دارای مدرک کارشناسی‌ارشد آهنگسازی است.

این خواننده از شاگردان برجسته آواز استاد محمدرضا شجریان بوده است و همچنین خواننده برتر جشن خانه موسیقی سال ۱۳۹۰ با آلبوم خانه غریب است.

سایر آلبوم‌های موسیقی را از این لینک دانلود کنید

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 248481 ساعت خبر : 7:15 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=248481
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات