اخذ اقامت اروپا

اخذ اقامت اروپا

وقتی صحبت از اقامت اروپا می‌شود، آلمان و فرانسه جزو اولین کشورهایی هستند که سریع در ذهن همه برای زندگی می‌آید.

به هرحال این دو کشور و البته ایتالیا و سوئد و چند مورد دیگر بیشتر از بقیه کشورهایی اروپایی از گذشته مورد توجه مردم برای زندگی بوده است. هرچند در چند سال گذشته توجه به کشورهای دیگر اروپایی از جمله دانمارک، لهستان، پرتغال و غیره هم به فهرست دلخواه افراد برای زندگی اضافه شده است؛ اما مهم‌تر از همه این‌ها شرایط اقامت اروپاست که باید اول از همه افراد آن‌ها را داشته باشند تا حداقل به یکی از این کشورها برای تحصیل و ادامه زندگی خود وارد شوند.

موسسه بی المللی حقوقی مهاجرتی تک دژ پارس در سال ۲۰۲۰ با کمترین هزینه اقدام به اخذ اقامت اروپا از کشورهای عضو شنگن می نماید. این مبلغ بسیار کمتر از مبلغی است که شما باید برای گرفتن اقامت اتحادیه اروپا از کشورهای دیگر دریافت کنید.

متأسفانه در چند سال گذشته شرایط اقامت اروپا برای ایرانیان بسیار سخت‌تر شده است. تحریم و شرایط بد اقتصادی و دیگر مسائل به وجود آمده باعث شده تا افراد زیادی در داخل کشور به فکر زندگی در کشورهای اروپایی باشند و هر روز شاهد اضافه شدن صف تقاضای مهاجرت به اروپا هستیم؛ برای مثال، شما تا چند سال پیش قصد سفر به آلمان را داشتید و حداکثر شش ماه باید منتظر وقت مصاحبه می‌ماندید، حالا این به دو سال هم کشیده شده است.

به هرحال هرچه باشد، هیچ‌گاه اقامت کشورهای اروپایی برای ایرانیان به حدی سخت نمی‌شود که نتوانند بروند؛ فقط شرایط بسیار سخت‌تر شده است که البته بعضی از این شرایط فقط برای ایرانیان نیست، حتی بسیاری از مردم دیگر کشورها برای ورود سختی‌های زیادی را تحمل می‌کنند.

روش‌های زیادی برای اقامت کشورهای اروپایی وجود دارد. اقامت تحصیلی راحت‌ترین و سریع‌ترین روش است که خیلی از جوانان از این طریق خود را به اروپا می‌رسانند. به هرحال این یک روش است که البته همیشه هم ارزان نیست و در بعضی از کشورها از طریق تحصیلی رفتن به . هزینه‌بر است. شما از طریق موسسه مهاجرتی تیدی پارس می توانید اقامت کشورهای مختلف در سرتاسر دنیا را دریافت کنید.

روش‌های اخذ اقامت اروپا

اخذ اقامت اروپا از طریق تحصیل

رایج‌ترین و راحت‌ترین راه برای اخذ اقامت اروپا از طریق تحصیل است. بالا بودن سطح کیفیت بیشتر دانشگاه‌های اروپایی باعث شده تا بسیاری از جوانان برای ادامه تحصیل خود راهی کشورهای اروپایی مانند آلمان، فرانسه، ایتالیا، سوئد، دانمارک، اسپانیا، نروژ و غیره شوند. دادن امکانات رفاهی و رایگان بودن بعضی از دانشگاه‌ها برای تحصیل دیگر عواملی است که جوانان ترغیب به تحصیل در آن کشورها می‌کند؛ اما به هر حال دلیل اصلی که  افراد این روش را انتخاب می‌کنند، گرفتن اقامت اروپا بعد از تمام شدن درس است. از آنجا که دانشجویان اجازه کار به مدت ۱۰ تا ۳۰ ساعت در هفته را دارند، در همین مدت کم می‌توانند برای خود رزومه مناسبی به دست آورده و سپس بعد از آن اقدام به پیدا کردن کار کرده و از این  طریق اقامت اروپا را به دست بیاورند.

مزیت‌های اقامت اروپا از طریق تحصیل

  • امکان کار پاره وقت در هنگام تحصیل
  • امکان دریافت اقامت اروپا بعد از تمام شدن درس
  • مهاجرت به اروپا، سریع‌تر از دیگر روش‌ها
  • نیاز نداشتن به مدارک خاص و سخت دیگر روش‌ها

اقامت کشورهای اروپایی از طریق ثبت شرکت

یکی از پرطرفدارترین روش‌های دریافت اقامت اروپا با استفاده از ثبت شرکت است. در این روش متقاضی می‌تواند با ثبت شرکت در کشورهای عضو شینگن برای خود و خانواده‌اش، مجوز اقامت دریافت کند. البته هر کشوری قانون مخصوص به خود را دارد و شما باید قبل ازهر اقدامی شرایط مربوط را در سایت سفارت خانه‌ها مطالعه کنید؛ بعضی کشورها نسبت به اقامت اروپا از طریق ثبت شرکت خیلی حساس هستند و قوانین سخت گیرانه ای دارند و بعضی دیگر راحت می‌گیرند. موسسه حقوقی تیدی پارس با در اختیار داشتن وکلای مهاجرتی با تجربه اقدام به اخذ انواع اقامت کشورهای اروپایی می نماید.

مزیت‌های اقامت اروپا از طریق ثبت شرکت

  • امکان دریافت اجازه کار بدون محدودیت
  • امکان دریافت مجوز اقامت برای اعضای خانواده زیر ۱۸ سال
  • نیاز داشتن به مدرک زبان
  • مالکیت ۱۰۰ درصدی شرکت
  • امکان دریافت امکانات رفاهی بدون محدودیت
  • امکان فعالیت آزاد اقتصادی
  • نداشتن محدودیت سنی

اقامت اتحادیه اروپا از طریق سرمایه گذاری

سرمایه گذاری یکی دیگر از روش‌های دریافت مجوز اقامت اروپا است. در این روش شما با سرمایه گذاری حداقل ۳۰ هزار یورو در کشورهای اروپایی یا خرید اوراق بهادار آن‌ها می‌توانید برای خود و خانواده‌تان مجوز اقامت اروپا دریافت کنید. البته این روش با اینکه پرطرفدار است؛ اما به همین راحتی که فکر می‌کنید، نیست. سرمایه گذاری کردن در هر کشور اروپایی شرایط مخصوص به خود را دارد و حداقل شما باید ثابت کنید که تمکن مالی را دارید. در واقع شما با سرمایه گذاری کردن در بسیاری از فعالیت‌های تجاری شریک خواهید شد، برای قوانین سخت‌گیرانه‌تری نسبت به این روش در بسیاری از کشورهای اروپایی وجود دارد.

اخذ اقامت اروپا
اخذ اقامت اروپا

مزیت‌های اقامت اروپا از طریق سرمایه گذاری

  • نیاز نداشتن به مدرک زبان
  • نیاز نداشتن به ثبت شرکت
  • معاف از پرداخت مالیات
  • نداشتن محدودیت سنی
  • تردد آزاد بین کشورهای عضو شینگن

مهاجرت به اروپا از طریق تمکن مالی

گرفتن اقامت اروپا از طریق تمکن مالی
خیلی راحت نیست. با توجه به اینکه در چند سال گذشته و با توجه وضع اقتصادی ایران و افزایش قیمت دلار، خیلی از افرادی که در گذشته از این طریق به اروپا مهاجرت کرده بودند، امروزه اگر قصد اقدام مجدد داشته باشند، قادر نیستند. در این نوع مهاجرت به اروپا شما باید ثابت کنید که توانایی مالی بالایی دارید. در واقع شما باید مدارکی را به سفارت نشان دهید تا ثابت کند که شما علاوه بر داشتن مبلغ بالایی در حساب، می‌توانید هزینه زندگی خود را نیز در آنجا پرداخت کنید. مبلغ بسته به هر کشوری متفاوت است. کشورهایی پر متقاضی مانند فرانسه و اسپانیا شرایط سخت‌گیرانه‌تری دارند؛ ولی دیگر کشورها در این زمینه خیلی سختگیر نیستند. به هر حال شما باید تمکن مالی خود ثابت کنید.

مزیت‌های اقامت اروپا از طریق تمکن مالی

  • معاف از مالیات
  • نیاز نداشتن به مدرک زبان
  • امکان استفاده از امکانات عمومی

اقامت اروپا از طریق کار    

این روش یکی دیگر از روش‌های پر متقاضی بین ایرانیان برای مهاجرت به اروپا است. اروپا به نیروهای متخصص اهمیت زیادی می‌دهد و اگر شما هم در حرفه‌ای متخصص و باتجربه باشید و از همه مهم‌تر اینکه مدرک معتبر برای آن دریافت کرده باشید، می‌توانید از خدمات بلوکارت استفاده کنید. آلمان کشوری است که این نوع خدمات را به متقاضیان برای پیدا کردن کار می‌دهد. البته این نکته را در نظر بگیرید که اولویت کار برای کشورهای اروپایی شهروندان خودشان است و در صورت کمبود نیرو به سراغ بقیه افراد با مدرک معتبر می‌روند.

پرکردن فرم، اصل شناسنامه و پاسپورت، عکس، سابقه کاری و گواهی عدم سوءپیشینه مدارکی است که شما باید به سفارت در هنگام اخذ ویزای کار تحویل دهید.

مزیت‌های اقامت اروپا از طریق کار

  • هزینه کم اقامت اروپا از طریق کار
  • استفاده از امکانات رفاهی
  • دریافت حقوق از همان روز اول

اقامت اروپا از طریق ازدواج

این نوع اقامت برای همه کشورهای اروپایی وجود ندارد، به عبارتی دیگر به همین راحتی نیست. بسیاری با این فکر به کشورهای اروپایی سفر می‌کنند و در آنجا با هر ترفندی شده گواهی ازدواج با دختر آنجا دریافت می‌کنند تا از این طریق بتوانند اقامت کشورهای اروپایی را دریافت کنند؛ اما اگر شرایط مطابق با قوانین کشور باشد و شما با یک دختر اروپایی ازدواج کنید، شانس دریافت اقامت اروپا را خواهید داشت. هر کشوری قوانین مخصوص به خود را دارد و حتماً قبل از اقدامی و به اصلاح بیچاره کردن خود قوانین را از سایت سفارت مطالعه کنید. آلمان، یونان، اتریش، انگلستان، اسپانیا و دانمارک کشورهایی هستند که می‌توانید از طریق ازدواج، اقامت آن کشورها را به دست بیاورید.

منبع:  https://tdpars.com

آگهی در گلونی

کد خبر : 248804 ساعت خبر : 5:31 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=248804
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات