ورود به شهرهای قرمز و نارنجی همچنان ممنوع است

ورود به شهرهای قرمز و نارنجی همچنان ممنوع است

معاون اجتماعی پلیس راهور اعلام کرد: «ورود و خروج به شهرهای قرمز و نارنجی همچنان ممنوع است و هموطنان در صورت رعایت نکردن دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا جریمه می‌شوند».

به گزارش گلونی به نقل از سرهنگ عین‌الله جهانی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: «ممنوعیت و محدودیت تردد در شهرهای قرمز و نارنجی همچنان ادامه دارد اما آمار تعداد شهرهای قرمز و نارنجی تغییر کرده است».

وی با بیان اینکه بر اساس ابلاغیه‌ ستاد ملی مقابله با کرونا به پلیس طرح محدودیت و ممنوعیت‌ها همچنان ادامه دارد، گفت: «تردد شبانه نیز از ساعت ۱۰ تا سه بامداد نیز اجرا می شود».

سرهنگ جهانی از ادامه عملیات عمرانی منجر به انسداد مسیر در آزاد راه تهران شمال خبر داد و گفت:‌ «این آزاد راه تا سوم آبان ماه ۱۴۰۰ کماکان مسدود است».

معاون اجتماعی پلیس راهور از هموطنان خواست طرح کنترل محدودیت‌ها را اجرا کرده و در این زمینه با پلیس همکاری کنند.

سرهنگ جهانی اضافه کرد: «کسانی که با پلاک‌های غیر بومی قصد ورود به شهرهای قرمز و نارنجی را دارند، باید بدانند که ورود به این شهرها ممنوع است و در صورت ورود به شهرهای قرمز، یک میلیون تومان و ورود به شهرهای نارنجی ۵۰۰ هزار تومان جریمه می شوند».

وی تصریح کرد: «البته تردد وانت‌ها با پلاک عمومی، سفید و نارنجی بلامانع است».

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، اکنون شهرستان‌های جلفا، مرند در استان آذربایجان شرقی، اشنویه، بوکان، پیرانشهر در استان آذربایجان غربی، استهبان در استان فارس، بانه و سقز در استان کردستان، پاوه، جوانرود، روانسر و سرپل ذهاب در استان کرمانشاه، چرام و کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویر احمد، زرندیه در استان مرکزی و مهریز در استان یزد در وضعیت قرمز قرار گرفتند.

بنا بر این گزارش، طبق آخرین آمار رنگبندی کشور، اکنون ۱۶ شهرستان قرمز، ۱۱۹ شهرستان نارنجی، ۲۲۷ شهرستان زرد و ۸۶ شهرستان آبی است.

ورود به شهرهای قرمز و نارنجی همچنان ممنوع است
ورود به شهرهای قرمز و نارنجی همچنان ممنوع است

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 250316 ساعت خبر : 12:23 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=250316
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات