نقره پرتاب وزنه پارالمپیک برای قهرمان لرستانی

ملی‌پوش لرستانی تیم دوومیدانی کشورمان به نشان نقره رقابت‌های پرتاب وزنه دست یافت و پنجمین مدال ایران در بازی‌های پارالمپیک را به‌نام خود ثبت کرد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی،در ادامه مسابقات روز پنجم بازی‌های پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو و در رقابت‌های دو و میدانی، سجاد محمدیان در مسابقات پرتاب وزنه کلاس F42 به مصاف حریفان رفت که با ثبت رکورد ۱۴ متر و ۳۱ سانتی متر به عنوان دوم و مدال نقره دست یافت.

محمدیان در پرتاب‌های اول و دومش به ترتیب ۱۳٫۲۶ و ۱۴٫۳۱ را ثبت کرده بود و در پرتاب سوم وزنه را به مصافت ۱۳٫۷۱ انداخت. وی در پرتاب چهارم نیز رکورد ۱۳ متر و ۹۲ سانتی متر را ثبت کرد، اما در پرتاب‌های پنجم و ششم خطا کرد تا با همان ۱۴ متر و ۳۱ سانتی متر به عنوان نایب قهرمانی و مدال نقره برسد.

آلد دیویس از بریتانیا در این ماده با ۱۵ متر و ۹۷ سانتی متر مدال طلا را بر گردن آویخت و تیلونه پیلای از آفریقای جنوبی با ۱۳٫۶۶ مدال برنز را از آن خود کرد.

سجاد محمدیان قهرمان لرستانی کاروان ایران بعد از کسب مدال نقره رقابت‌های پرتاب وزنه‌ بازی‌های پارالمپیک ریو گفت: برای ثبت رکورد بهتری آمده بودم تا رکورد شخصی‌ام را که ۱۴ متر و ۵۶ سانتی متر بود را بشکنم، اما مصدومیت اجازه نداد.

وی دامه داد: پیش از اعزام در یکی از جلسات تمرین دچار مصدومیتی جدی شدم، اما با تلاش‌های مربی خودم دکتر بهرامی و با تمرینات و برنامه‌ریزی مناسب عقب‌افتادگی ناشی از این مصدومیت را با تمرینات بدنسازی و تکنیکی جبران کردیم.

دارنده مدال نقره پارالمپیک تصریح کرد: در ریو تنها ۳ جلسه تمرین پرتاب انجام دادم و تمرکز ما بیشتر روی تمرینات بدنسازی و تکنیکی بود.

مدال نقره محمدیان پنجمین مدال کاروان ورزشی ایران  در بازی‌های پارالمپیک ریو است.

پایان پیام

کد خبر : 25120 ساعت خبر : 8:04 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=25120
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات