برنامه این هفته تالارهای نمایشی تئاتر شهر اعلام شد

برنامه این هفته تالارهای نمایشی مجموعه تئاتر شهر در حالی اعلام شد که یک اثر نمایشی جدید در مرکز مطالعات اجرایی قشقایی میزبان علاقه‌مندان تئاتر خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، برنامه هفته جاری تالارهای نمایشی تئاتر شهر در حالی اعلام شد که از روز ۲۹ شهریور ماه یک اثر نمایشی جدید در مرکز مطالعات اجرایی قشقایی اجرای خود را آغاز می کند.

«روایت عاشقی» عنوان نمایش گروه تئاتر «زا» به سرپرستی بابک دقیقی است که در چارچوب جدید‌ترین پروژه مرکز مطالعات اجرایی قشقایی از روز ۲۹ شهریورماه میزبان دوستداران تئاتر خواهد بود، در این اثر نمایشی که از تاریخ یاد شده ساعت ۱۹ به مدت زمان ۶۰ دقیقه و قیمت بلیت ۲۰ هزار تومان به صحنه می‌رود حسین محمدآبادی، علی نفیسی، مهدی خسروی، رسول نیازی، سجاد امیر مجاهدی به عنوان بازیگر حضور دارند.

نمایش «کولا» به نویسندگی و کارگردانی نصیر ملکی‌جو که از ۱۰ شهریور ماه در تالار قشقایی به صحنه رفته بود، جمعه ۲۶ شهریورماه به اجرای خود در این تالار نمایشی پایان داد.

در تالار اصلی نیز نمایش «سه خواهر و دیگران» به نویسندگی و کارگردانی حمید امجد هم تا روز جمعه ۲ مهر ماه ساعت ۱۹:۳۰ با مدت زمان ۱۷۰ دقیقه و قیمت بلیت ۳۵ هزار تومان به صحنه می رود، افشین هاشمی، ریحانه سلامت، معصومه رحمانی، مارال آتشی، رامین سیاردشتی، علیرضا ناصحی، داریوش موفق، محسن حسینی، پیام امیرعبدالهیان، سام کبودوند، بهنوش بختیاری، جمشید جهانزاده، مهدی بهرام بیگی، محمد زکی‌زاده، سیامک مولوی، آرمین اویس قرنی، امیربهادر کریمی، محمدرضا اسکندری، معین طاهری طاری، سعید قاسمی بازیگران این نمایش هستند.

در تالار چهارسو هم نمایش «اگر…» نوشته نیک پین، کارگردانی وحید رهبانی و بازی سارا بهرامی و وحید رهبانی تا روز چهارشنبه ۳۱ شهریور ماه ساعت ۱۸:۳۰ و ۲۰:۳۰ به مدت زمان ۷۰ دقیقه و قیمت بلیت ۲۵ هزار تومان میزبان علاقه‌مندان تئاتر است.

نمایش «صبح بخیر» به نویسندگی و کارگردانی سیروس همتی هم ساعت ۱۹:۳۰ به مدت زمان ۶۰ دقیقه و قیمت بلیت ۲۰ هزار تومان با بازی کامبیز امینی، علی برجی، آذر سماواتی، شهرام مسعودی، آزیتا نوری وفا، بهار همتی، نگار همتی در تالار سایه تئاتر شهر اجرا می شود.

پلاتو اجرا مجموعه تئاتر شهر نیز تا روز جمعه ۲ مهر ماه میزبان علاقه‌مندان تئاتر با نمایش « سپنج رنج و شکنج فرخنده» به نویسندگی محمود استاد محمد و کارگردانی شهرام گیل‌آبادی خواهد بود، در این اثر نمایشی که ساعت ۲۰ با مدت زمان ۶۰ دقیقه و قیمت بلیت ۱۵ هزار تومان به صحنه می‌رود نوشین حسن‌زاده، رویا فلاح، نازنین مهیمنی، شمسی صادقی، فریدون محرابی به عنوان بازیگر حضور دارند.

پایان پیام

کد خبر : 25480 ساعت خبر : 11:20 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=25480
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات