کتاب صوتی سخاوت را با بهترین کیفیت از گلونی دانلود کنید

کتاب صوتی سخاوت را با بهترین کیفیت از گلونی دانلود کنید

این مجموعه با صدای خسرو شکیبایی و در هشت قطعه تولید شده است.

کتاب صوتی سخاوت

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی «سخاوت» اثری با ترانه سرایی افسانه شعبان نژاد، گلچین گیلانی، سهیل محمودی و یوسف علی میرشکاک که از نام آشناهای عرصه شعر هستند و در خاطر همه ما، رنگی از آشنایی دارند.

گلچین گیلانی با باران‌های کتاب‌های فارسی کودکی‌مان، افسانه شعبان نژاد که از سال ۱۳۶۰ کودکانه‌های کودکان سرزمینش را همراهی کرده، سهیل محمودی که حامی، مهران مدیری، مانی رهنما، محمد اصفهانی و تنی دیگر از خوانندگان کشورمان، ترانه‌هایش را اجرا کرده‌اند و یوسف علی میرشکاک که متاثر از مهدی اخوان ثالث و بیدل دهلوی بود و در زمینه‌های گوناگون شعر سروده و با مرتضی آوینی همکاری داشته است.

سخاوت، دو صدا را برایمان تازه می‌کند، هشت اثری که طنین صدای بی‌بدیل خسرو شکیبایی دکلمه‌اش و مهرداد کاظمی، ترانه‌هایش را اجرا کرده است.

این آلبوم، خالی از موسیقی نیست، سازهای ارسلان کامکار، آندره آرزومانیان، کریم قربانی، منوچهر ریاحی، منصور غریب نواز و… موسیقی نوشته شده روی کاغذ محمدرضا احمدیان را برای کلام گیلانی، شعبان نژاد، میرشکاک و محمودی و صدای شکیبایی و کاظمی به حقیقتی قابل شنیدن بدل می‌کنند.

این آلبوم در سال ۱۳۷۵ با همراهی ارکستر سنتی سازمان صدا و سیما و ارکستر سمفونیک وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ضبط شده است.

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این اثر و سایر کتاب‌های صوتی حمایت کنیم.

همچنین تولید و نشر کتاب صوتی فرصتی مناسب برای علاقه‌مندان به شعر و ادبیات است تا بتوانند در کنار امور روزمره، مباحث مورد علاقه خود را دنبال کنند.

سایر کتاب‌های صوتی را از این لینک مشاهده کنید

پایان پیام

خرید کتاب از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 255040 ساعت خبر : 9:45 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=255040
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات