اهل جهنم؛ شاهکاری جدید از کره جنوبی

اهل جهنم؛ شاهکاری جدید از کره جنوبی

توجه کنید که احتمال لو رفتن داستان وجود دارد

به گزارش گلونی مدت زمان زیادی از فروکش محبوبیت سریال کره‌ای بازی مرکب در سرتاسر دنیا نمی‌گذرد که کمپانی نتفلیکس بار دیگر با پخش مجموعه جدید خود با نام اهل جهنم، اذهان عمومی را به سمت خود جلب کرد.

از آن‌جا که محبوبیت بازی مرکب علاوه بر قالب هیجان‌انگیزش به محتوای غنی ‌آن یعنی نمایش جایگاه پول و ثروت در دنیای کنونی خلاصه می‌شد، اینطور به نظر می‌رسد که اهل جهنم نیز رسالتی فراتر از سرگرمی بینندگان خود خواهند داشت.

اهل جهنم یا عازم جهنم Hellbound یک مجموعه تلویزیونی کره‌ جنوبی به کارگردانی یون‌سانگ‌هو بر پایه کمیک دیجیتال خودش با همین نام است.

این مجموعه اصلی نتفلیکس با نقش‌آفرینی یو‌آه‌این، کیم‌هیون جو، پارک‌جونگ‌مین، وون‌جین‌آه و یانگ‌ایک‌جون است که قسمت آزمایشی آن نخستین بار در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو ۲۰۲۱ در بخش مجموعه‌های تلویزیونی ساعات پربیننده در ۹ سپتامبر ۲۰۲۱ به نمایش درآمد و نخستین درام کره‌ای است که در این جشنواره حضور پیدا می‌کند.

این مجموعه در ۱۹ نوامبر ۲۰۲۱ از نتفلیکس منتشر شد و روز بعد، تبدیل به پر بازدیدترین مجموعه نتفلیکس در جهان شد و از بازی مرکب پیشی گرفت.

اهل جهنم

موضوع سریال اهل جهنم نازل شدن موجودات فراواقعی بر سر انسان‌های گناهکار و نابودی آنان به بدترین شکل برای اجرای عدالت الهی در زمین است.

این سریال با وجود تخیلی بودن قالب آن، دارای درون‌مایه‌ای فلسفی است که به نمایش تقابل جامعه مدرن کره جنوبی با عقاید مجازات‌پرستانه می‌پردازد.

داستان اهل جهنم در کافه‌ای در شهر شروع شده و از آنجاست که بیننده با مکتب حقیقت نوین آشنا می‌شود.

این مکتب که در ادامه داستان واضح‌تر پیرامونش صحبت ‌می‌شود، مکتبی با اعتقاد به اجرای عدالت الهی در زمین است و معتقد است که قوانین انسانی در زمین برای مجازات گناهکاران ناکارآمد است.

در همان دقایق ابتدایی موجوداتی فراطبیعی از ناکجاآباد ظاهر می‌شوند و فردی را جلوی چشم مردم شهر نابود می‌کنند.

همین موضوع گره و بحران اصلی سریال اهل جهنم است که یکی از ماموران پلیس به نام جین‌کیونگ‌هون، ماموریت جست‌و‌جو و کشف واقعیت میان مکتب حقیقت نوین با این حوادث را به عهده می‌گیرد.

این سریال را می‌توانید از فیلیمو یا نماوا تماشا کنید.

نقد سایر فیلم‌های داخلی و خارجی را در این لینک بخوانید.

پایان پیام

نویسنده:  هانیه شریعتی

خرید زیتون از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 255530 ساعت خبر : 2:07 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=255530
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات