آلودگی هوای شهرها ادامه دارد، غرب کشور بارانی می‌شود

آلودگی هوای شهرها ادامه دارد، غرب کشور بارانی می‌شود

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با بیان اینکه امروز (۱۶ آذر) و فردا (۱۷ آذر) در بیشتر مناطق کشور جوی آرام و پایدار حاکم است گفت: «در شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش غلظت و انباشت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود».

به گزارش گلونی صادق ضیاییان در گفت‌و‌گو با ایسنا افزود: «امروز (۱۶ آذر) در بعضی ساعات در شرق و جنوب شرق کشور سرعت وزش باد افزایش خواهد یافت».

وی در ادامه گفت: «بعدازظهر چهارشنبه (۱۷ آذر) با ورود سامانه بارشی در برخی مناطق آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، کرمانشاه و پنج‌شنبه (۱۸ آذر) در استان‌های کردستان، کرمانشاه، زنجان و برخی نقاط استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، همدان، قزوین و ارتفاعات تهران و البرز وقوع رگبار باران، وزش باد شدید موقت و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف همراه با کولاک پیش‌بینی می‌شود».

آلودگی هوای شهرها ادامه دارد

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اضافه کرد: «جمعه (۱۹ آذر) در برخی مناطق مازندران، گلستان و خراسان شمالی بارش پراکنده رخ می‌دهد».

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، شنبه (۲۰ آذر) در بیشتر مناطق کشور جوی آرام و پایدار حاکم است. از این رو افزایش غلظت آلاینده در شهرهای صنعتی و پرجمعیت انتظار می‌رود».

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: «آسمان تهران فردا (۱۷ آذر) نیمه‌ابری تا ابری و غبارآلود با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد و طی پنجشنبه (۱۸ آذرماه) قسمتی ابری و غبارآلود و در آخر وقت وزش باد با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود».

ضیاییان در پایان گفت: «طی امروز و فردا (۱۶و ۱۷ آذرماه) بندرعباس با دمای ۳۰ و ۲۹ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و ارومیه با دمای ۹ و ۱۱ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان‌ کشور هستند».

پایان پیام

خرید برنج ایرانی از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 256736 ساعت خبر : 4:21 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=256736
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات